Komplexný informačný systém pre evidenciu, správu a údržbu majetku
Predmetom verejného obstarávania je dodanie komplexného informačného systému (vrátane služieb) na pasportizáciu nehnuteľného majetku Banskobystrického samosprávneho kraja, jeho jednotnú evidenciu, správu, údržbu, vrátane energetického modulu. Ide o komplexný, vzájomne plne prepojený informačný systém, umožňujúci spĺňať funkcie riadenia a kontroly primárnych činností Verejného obstarávateľa a musí zabezpečiť prehľad o majetku úradu a majetku daného do správy či prenájmu úradom BBSK a umožniť získať rýchle, presné a použiteľné informácie potrebné pre všetky typy činností vykonávaných na majetku BBSK. (Informácie pre spracovanie účtovníctva, pre manažérske a kontrolné rozhodovanie a efektívnu správu a údržbu majetku). Podrobný opis predmetu zákazky tvorí časť B Súťažných podkladov.. Predmetom verejného obstarávania je dodanie komplexného informačného systému (vrátane služieb) na pasportizáciu nehnuteľného majetku Banskobystrického samosprávneho kraja, jeho jednotnú evidenciu, správu, údržbu, vrátane energetického modulu. Ide o komplexný, vzájomne plne prepojený informačný systém, umožňujúci spĺňať funkcie riadenia a kontroly primárnych činností Verejného obstarávateľa a musí zabezpečiť prehľad o majetku úradu a majetku daného do správy či prenájmu úradom BBSK a umožniť získať rýchle, presné a použiteľné informácie potrebné pre všetky typy činností vykonávaných na majetku BBSK. (Informácie pre spracovanie účtovníctva, pre manažérske a kontrolné rozhodovanie a efektívnu správu a údržbu majetku). Podrobný opis predmetu zákazky tvorí časť B Súťažných podkladov.
1.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač. 2. Uchádzač môže nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom. V takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti JED. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č.3/2018. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod., - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod., - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod., - počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 66 ods. 7 prvá veta ZVO (reverzná súťaž), vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Verejný obstarávateľ s cieľom spracovať opis predmetu zákazky jasne, zrozumiteľne a úplne a súčasne zohľadňujúc princíp hospodárnosti a efektívnosti zrealizoval predbežné trhové konzultácie (ďalej aj "PTK"). Zápisnice z PTK je zverejnený na: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/7685/summary. 9. Vysvetlenie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému: - zmluva bude uzatvorená s víťazným uchádzačom na dobu 60 mesiacov od dátumu účinnosti zmluvy s možnosťou jej predĺženia formou opcie o 1+1+1 rok. Harmonogram odovzdania plnenia je súčasťou Súťažných podkladov. 10. Vysvetlenie k bodom II.1.5 a II. 2.6 Celková odhadovaná hodnota/ Odhadovaná hodnota: - predpokladaná hodnota zákazky 891 682,75 EUR bez DPH je určená na obdobie trvania zmluvného vzťahu (60 mesiacov) + 3 opčných rokov (v prípade, že sa uplatnia).