Predmetom zákazky je modernizácia a rekonštrukcia výrobno-prevádzkového areálu, ktorá obsahuje súbor rekonštrukcií a opráv nevyhnutných k odstráneniu elementov spôsobujúcich straty z prenosu energií a spôsobujúcich neefektívne využívanie zdrojov a to najmä rekonštrukcie obvodových plášťov.
1) Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca zaslať elektronicky na e-mail: veronika.mihalova@ppla.sk alebo osobne alebo poštou doručiť na adresu PPLA, s.r.o., Pohraničníkov 56, 851 10 Bratislava. Odporúčame využiť spôsob zaslania žiadosti prostredníctvom emailu.
2) Úspešný uchádzač ako Zhotoviteľ do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo odovzdá verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi zábezpeku na riadne a včasné vykonanie prác a dokončenie diela v zmluvnom termíne vo výške 15 % zmluvnej ceny bez DPH vo forme neodvolateľnej bankovej alebo poistnej záruky odsúhlasenej Objednávateľom. Zábezpeka musí obsahovať záväzok Zhotoviteľ riadne a včas v zmluvnom termíne podľa zmluvy o dielo vykonať práce a dokončiť dielo. Podrobne bude uvedené v súťažných podkladoch.
3) Úspešný uchádzač ako Zhotoviteľ je povinný k dátumu vydania Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela predložiť zábezpeku na záručné opravy vo forme neodvolateľnej bankovej alebo poistnej záruky vo výške 10 % zmluvnej ceny Diela bez DPH. Zábezpeka musí obsahovať záväzok Zhotoviteľa odstrániť vady, ktoré sa vyskytnú od vydania Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela až do ukončenia záručnej doby Diela/časti Diela. Podrobne
bude uvedené v súťažných podkladoch.
4) Verejný obstarávateľ požaduje aby úspešný uchádzač ako Zhotoviteľ Diela mal najneskôr ku dňu uzatvorenia zmluvy odielo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škody na majetku azdraví tretím osobám vsúvislosti sjeho činnosťou aprevádzkou (ďalej len poistenie zodpovednosti za škodu) vminimálnej výške 2000000,- EUR, alebo ekvivalent vinej mene, počas celej doby realizácie Diela. Úspešný uchádzač ako Zhotoviteľ najneskôr do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odielo preukáže splnenie tejto osobitnej podmienky verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi, ato predložením poistnej zmluvy.
5)Úspešný uchádzač je popri povinnosti mať uzatvorené poistenie zodpovednosti za škody na majetku azdraví tretím osobám vsúvislosti sjeho činnosťou aprevádzkou (ďalej len poistenie zodpovednosti za škodu) vminimálnej výške 2000000,- EUR, alebo ekvivalent vinej mene, počas celej doby realizácie Diela podľa predchádzajúceho bodu, povinný najneskôr ku dňu uzatvorenia zmluvy odielo poistiť Dielo vo výške zmluvnej ceny po celú dobu výstavby až do odovzdania aprevzatia Diela verejným obstarávateľom ako Objednávateľom pre prípad poškodenia, zničenia, straty, odcudzenia alebo iných škôd. Úspešný uchádzač ako Zhotoviteľ najneskôr do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odielo preukáže splnenie tejto osobitnej podmienky verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi, a to predložením poistnej zmluvy.
6) Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku pre projekt Rekonštrukcia a modernizácia výrobno prevádzkového areálu Tatralift, a.s. a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä:
a)Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky a ním poverené osoby ,
b)Slovenská inovačná a energetická agentúra,
c)Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby;
d)Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
e)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
f)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
g)Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a Európskej únie.