Vyhlásené obstarávanie

Zníženie energetickej náročnosti úpravou obvodového a strešného plášťa základnej a materskej školy Zliechov.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Zliechov
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
160 013,41
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45321000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
27. Január 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Február 2015
Dátum otvárania ponúk:
13. Február 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Zliechov, Zliechov 233, 018 32 Zliechov. Otváranie častí ponúk označených ako Ostatné je neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako Kritériá bude vzhľadom na použitie § 43 (elektronická aukcia) neverejné, zápisnica z otvárania častí ponúk označených ako Kritériá sa uchádzačom neodosiela.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zateplenie objektu základnej a materskej školy a sanačné práce na tomto objekte, na zateplení obvodového plášťa a strechy objektov, kde sa po dokončení stavby zamedzí pokračovaniu zatekania a znehodnocovania obvodového plášťa a strechy, znížia sa tepelné straty cez obvodový plášť a strechu, predĺži sa životnosť objektu, zároveň sa farebne stvárni. Navrhuje sa výmena klampiarskych prvkov krycích striešok, strešnej rímsy a dažďových zvodov a žľabov, vyhotovenie novej strešnej atiky, ďalej osadenie nových zvodov bleskozvodu s novými dlhšími kolíkmi, nátery všetkých vonkajších oceľových prvkov ochrannými nátermi. Vyhotoví sa sanácia komínového telesa vyvedeného nad strešný plášť a sanácia vonkajších schodiskových konštrukcií pri jednotlivých vstupoch do objektu. Navrhuje sa výmena pôvodných výplní otvorov objektu ZŠ a MŠ za nové okenné výplne a dverné výplne z plastových profilov s izolačným trojsklom. V mieste schodiskového modulu je výmena výplní spojená so stavebnou úpravou, t.j. odstránení pôvodnej monolitickej výplňovej konštrukcie s následnými domurovacími prácami v obvodovom plášti a osadení nových okenných výplní. Zateplenie konštrukcií sa prevedie aj na spodnej hrane stopu vstupu do objektu . Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov projektová dokumentácia

Doplňujúce informácie

1. Upozorňujeme uchádzačov, že súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa, kde je k nim umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami. Preto uchádzačom odporúčame stiahnuť si súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa. Žiadať o vydanie súťažných podkladov nie je nutné. Adresa profilu: http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/5157 2. Súťažné podklady možno obdržať aj na základe písomnej listinnej žiadosti doručenej na adresu VOSK, a.s., Záhradnícka 151,821 08 Bratislava, v ktorej bude záujemcom uvedená adresa, na ktorú požaduje zaslať súťažné podklady a tiež kontaktná e-mailová adresa. 3. Súťažné podklady je možné si osobne vyzdvihnúť po predchádzajúcej žiadosti na adrese VO SK, a.s., Záhradnícka 151,821 08 Bratislava, v pracovných dňoch v čase od 9,00 hod. do 16,00 hod. Termín prevzatia podkladov je potrebné si vopred telefonicky dohodnúť. Súťažné podklady s prílohami budú vydávané v elektronickej forme na CD/DVD nosiči (formáty .pdf, .xls/.xlsx a .doc/.docx). 4. Ponuky sa predkladajú v písomnej listinnej forme osobne alebo poštou či využitím inej doručovacej služby. 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 6. Oznámenia, odovzdávanie podkladov a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou, vrátane osobného doručenia. Z uvedeného dôvodu záujemca/uchádzač pri dorozumievaní a vysvetľovaní medzi ním a verejným obstarávateľom uvedie vo svojom podaní tieto kontaktné údaje: poštovú adresu, číslo telefónu a e mailovú adresu. V prípade akejkoľvek zmeny kontaktných údajov v priebehu verejného obstarávania, záujemca/uchádzač túto zmenu bezodkladne oznámi verejnému obstarávateľovi. 7. Všetky vysvetlenia a doplnenia súťažných podkladov, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať vo svojom profile. Predmetné písomnosti bude verejný obstarávateľ považovať za odoslané/doručené v momente uverejnenia vo svojom profile. 8. V prípade, ak záujemca/uchádzač využije revízne postupy, je záujemca/uchádzač povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Martin Daniš. 9. Na moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom, najmä písomností, s doručením ktorých sa spája plynutie lehôt, sa použijú primerane ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní (§ 24 a § 25 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní). 10. Lehota viazanosti ponúk bola stanovená na 30.04.2015. V prípade potreby, vyplývajúcej najmä z aplikácie revíznych postupov, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo primerane predĺžiť lehotu viazanosti ponúk. Predĺženie lehoty viazanosti ponúk oznámi verejný obstarávateľ formou opravy údajov uvedených v tejto výzve na predkladanie ponúk prostredníctvom vestníka Úradu pre verejné obstarávanie, ako aj vo svojom profile. 11. Vykonanie obhliadky nie je potrebné. 12. Doplňujúce informácie k bodu II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania. Lehota zhotovenia predmetu zákazky je do 8 týždňov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. 13. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že najneskôr k dátumu podpisu zmluvy o dielo je úspešný uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi poistný certifikát, alebo poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti, vo výške minimálne 150 000,- EUR, platnú počas celej doby plnenia zmluvy o dielo. 14. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zloženie realizačnej zábezpeky v sadzbe 20% z ceny diela na účet verejného obstarávateľa, a to najneskôr ku dňu podpisu zmluvy o dielo. Doklad o zložení realizačnej zábezpeky bude prílohou zmluvy o dielo. 15. Zhotoviteľ (úspešný uchádzač) je oprávnený vystavovať faktúry nasledovne: - 90% z ceny diela po jeho odovzdaní za predpokladu, že zhotoviteľ splnil všetky povinnosti vyplývajúce zo zmluvy o dielo, t. z. bol podpísaný preberací protokol stavby - 10% z ceny diela 60 mesiacov po jeho odovzdaní za predpokladu, že zhotoviteľ splnil všetky povinnosti vyplývajúce zo zmluvy o dielo. Táto platba slúži ako garančná zábezpeka na odstránenie prípadných skrytých vád vyplývajúcich zo zavinenia zhotoviteľa. Garančnú zábezpeku je možné nahradiť bankovou zárukou alebo inou formou garancie, pričom realizácia takejto možnosti je ponechaná výlučne na vôli objednávateľa. 16. Verejný obstarávateľ uplatňuje v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) ZVO svoje právo použiť § 32 ods. 11 ZVO primerane a neumožňuje uchádzačom preukazovať splnenie podmienok účasti prostredníctvom čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 11 ZVO. 17. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak mu nebude pridelená dotácia na uskutočnenie predmetu zákazky z Environmentálneho fondu. 18. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.