Vyhlásené obstarávanie

Prístavba a stavebné úpravy MŠ v areáli ZŠ Čečejovce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Čečejovce
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
431 641,26
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
29. Júl 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
19. August 2019
Dátum otvárania ponúk:
19. August 2019
Ponuka musí platiť do:
30. Apríl 2020
Miesto otvárania ponúk:
Obec Čečejovce, Buzická 55, 044 71 Čečejovce v kancelárii starostu obce.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia projektu, ktorý rieši dispozičné úpravy pôvodnej budovy škôlky, nový vstup do prevádzky škôlky prístavbou, novú dvojpodlažnú budovu prístavbu MŠ a dobudovanie detského ihriska. . Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií jednotlivých stavebných prác, ktoré sú predmetom zákazky, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny a sú uvedené tiež v poskytnutej projektovej dokumentácii.. Predmetom zákazky je realizácia projektu, ktorý rieši dispozičné úpravy pôvodnej budovy škôlky, nový vstup do prevádzky škôlky prístavbou, novú dvojpodlažnú budovu prístavbu MŠ a dobudovanie detského ihriska. Súčasťou projektu je aj kapacitné navýšenie šatní a doplnenie miestností prístavbou k existujúcemu objektu pre plnohodnotnú prevádzku škôlky podľa platnej legislatívy (kancelárie, výdaj stravy, jedáleň, WC pre deti aj personál). Na 1.NP sa budú nachádzať tieto miestnosti: zádverie (nový vstup - navrhovaný prístavbou), dve triedy s príslušenstvom (sociálne zariadenia + spálňa) pre 19 detí(spolu 38), šatne pre 38 detí, komunikácie, WC personál, upratovačka, zádverie, kancelária miestnosť pre personál výdajne jedál, WC pre personál výdajne, výdajňa stravy, technická miestnosť - kotolňa, jedáleň a komunikačné a únikové schodisko na 2.NP. Na 2.NP sa budú nachádzať tieto miestnosti: 1 trieda s príslušenstvom (hygiena + spálňa) pre 19 detí a 1 trieda pre 18 detí (herňa a spálňa spolu) šatne pre 37 detí, komunikácie, WC personál, kancelária izolačka a únikové schodisko. Súčasťou zákazky je aj dobudovanie detského ihriska pri budove Materskej školy tak, aby vzniklo rozsiahle a bohaté a funkčné detské ihrisko pre voľno - časové aktivity detí vo veku od 3 do 12 rokov s hracími prvkami v súlade s požiadavkami legislatívy. Členenie stavby na stavebné objekty SO 01 Pôvodná budova 01. Zateplenie strešnej konštrukcie 02. Úprava vnútorných priestorov SO 02 Prístavba 01. Hrubá stavba 02. Zateplenie fasády 03. Zateplenie strešnej konštrukcie 04. Úprava vnútorných priestorov 05. Výplňové konštrukcie 06. Ostatné doplnkové konštrukcie 07. Elektroinštalácia a bleskozvod 08. Ústredné vykurovanie 09. Zdravotnotechnická inštalácia 10. Plynofikácia SO 03 Detské ihrisko Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií jednotlivých stavebných prác, ktoré sú predmetom zákazky, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny a sú uvedené tiež v poskytnutej projektovej dokumentácii.

Doplňujúce informácie

VI.3.1 Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE; Podrobnejšie informácie ohľadom komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. VI.3.2 Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. VI.3.3 Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ VI.3.4 Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: -v systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorej pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8 - 16 hod., alebo počkaním na autorizačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú minimálne 3 pracovné dni a je potrebné s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. VI.3.5 Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. VI.3.6 Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom na preukázanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom JEDu, vyplniť len oddiel časti IV: "Globálny údaj pre všetky podmienky účasti" bez toho, aby vypĺňali ostatné oddiely príslušnej časti. VI.3.7 V prípade skupiny dodávateľov všetci členovia skupiny predložia vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. VI.3.8 Odôvodnenie nerozdelenia zákazky podľa § 28 ods. 2 ZVO - verejný obstarávateľ neumožňuje rozdeliť predmet zákazky z dôvodov, že stavba predstavuje jednotný funkčný celok. VI.3.9 Predmetné verejné obstarávanie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ v súlade s § 42 ods. 12 ZVO uplatňuje pri realizácii zmluvy o dielo osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa sociálnych hľadísk, a to vo vzťahu k osobám znevýhodneným na trhu práce. Bližšie špecifikované v návrhu zmluvných podmienok, SP časť B.4 Návrh záväzných zmluvných podmienok. VI.3.10 Verejný obstarávateľ v tomto postupe verejného obstarávania nepoužije elektronickú aukciu. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.