Vyhlásené obstarávanie

Integrovaný predajný systém


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
14 296 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72260000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Rokovacie konanie s predchádzajúcou výzvou na súťaž
Dátum vyhlásenia:
8. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
29. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Opis obstarávania

Vybudovanie IPS, jeho nasadenie, aplikačná, servisná a technická podpora systému a následný rozvoj systému. IPS musí

poskytovať moderné a komplexné služby pri preprave cestujúcich, poskytovať obsluhe jednoduché a intuitívne

prostredie pre všetky úkony týkajúce sa výdaja/predaja cestovných dokladov, pripojením sa na ostatné medzinárodné

systémy železničných prepravcov umožňovať výdaj/predaj medzinárodných cestovných dokladov. IPS musí byť

integrovaný na ostatné informačné systémy používané obstarávateľom, ktoré sú ďalej popísané v týchto súťažných

podkladoch, a tiež umožňovať integráciu informačných systémov tretích strán. Informačné systémy tretích strán

predstavujú napr. rezervačné systémy cestovných kancelárií, prepravných agentúr a pod., t. j. nezávislé aplikácie, ktoré

budú čerpať údaje z IPS. Informačné systémy tretích strán vznikajú nezávisle na vôli obstarávateľa a obstarávateľ ich

žiadnym spôsobom nekoordinuje a nemôže zasahovať do ich funkčnosti. Riešenia IPS musia umožniť pripojenie na

poskytovanie informácií pre vytváranie systémov pre tretie strany.. Vybudovanie IPS, jeho nasadenie, aplikačná, servisná a technická podpora systému a následný rozvoj systému počas

platnosti zmluvného vzťahu. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

VI.3.1) Tento postup obstarávania rokovacie konanie so zverejnením - je realizované podľa ustanovení § 94 a nasl. ZVO.

Obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre

verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu

záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii PRÍRUČKY a

v sekcií VIDEONÁVODY.

VI.3.2) Žiadosť o účasť sa podáva elektronicky prostredníctvom IS EVO. Pod žiadosťou o účasť sa v tejto zákazke

rozumie predloženie dokladov, ktorými záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní alebo

predloženie jednotného európskeho dokumentu pre verejné obstarávanie. Žiadosť o účasť záujemcu musí byť doručená v lehote podľa bodu IV.2.2) tohto oznámenia.

VI.3.3)Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom v ods. III.1.1),

III.1.2) a III.1.3) tohto oznámenia predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom pre verejné obstarávanie

(JED). Záujemca vyplní časti I. až III. JED-u a oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV JED-u bez

toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u.

VI.3.4) Ak záujemca použije JED, obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania

kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Záujemca je následne povinný doručiť doklady obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak záujemca nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej obstarávateľom, obstarávateľ záujemcu vylúči z verejného obstarávania.

VI.3.5) Doručovanie podaní - v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky,

návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia.

VI.3.6) Obstarávateľ určil na komunikáciu so záujemcami/uchádzačmi v tejto zákazke slovenský a český jazyk, v ktorom

musia byť predložené žiadosti o účasť, ponuky, prípadné žiadosti o vysvetlenie alebo prípadne uplatnené revízne

postupy.

VI.3.7) Výzvu na predkladanie základných ponúk, ktoré sú východiskom pre následné rokovania, obstarávateľ pošle

záujemcom, ktorí spĺňajú podmienky účasti.

VI.3.8) Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom.

Prípadné vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, vysvetlenie alebo úprava súťažných podkladov budú obstarávateľom zverejnené v profile obstarávateľa v danej zákazke na linku

http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430490.

VI.3.9) Pre účely verejného obstarávania je v tejto zákazke určená dĺžka trvania zákazky ako max. lehota realizácie

predmetu zákazky. Uvedenému zodpovedá údaj uvedený v ods. II.2.7) oznámenia o vyhlásení VO.

VI.3.10) Obstarávateľ vylúči z VO uchádzača alebo záujemcu podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO, ak na základe

dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.

VI.3.11) Obstarávateľ si vyhradzuje právo podľa § 73 ods. 3 ZVO uskutočniť rokovanie v niekoľkých po sebe

nasledujúcich etapách s cieľom znížiť počet ponúk, ktoré sa majú prerokovať, na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk uvedených v súťažných podkladoch.

VI.3.12) Nejedná sa o zelené VO, ani o obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.