Vyhlásené obstarávanie

Oprava - výmena odkvapových žľabov a zvodov - zadná časť hlavnej budovy


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Gymnázium, Školská 234/8, Považská Bystrica
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 873,77
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Marec 2021
Dátum otvárania ponúk:
17. Marec 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je demontáž a montáž odkvapového systému v súlade so špecifikáciou.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ zadáva zákazku podľa § 1 ods. 14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO").



1.) Zadávanie zákazky s nízkou hodnotou sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO.

Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal

záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie

systému EVO.



2.) Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom

doručeného validačného kódu. Všetky potrebné informácie sú dostupné na adrese: https://www.uvo.gov.sk/viac-oisevo/videonavody-5f9.html alebo na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html.



3.) Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo video návodoch na https://www.uvo.gov.sk/viac-oisevo/videonavody-5f9.html.



4.) Verejný obstarávateľ bude komunikovať prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.



5.) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO.

Doklad podľa § 32 ods. 1 písm. e) o oprávnení uskutočňovať stavebné práce uchádzač nepredkladá (uvedené si vie

verejný obstarávateľ skontrolovať).

Verejný obstarávateľ požaduje v ponuke predložiť v súlade s § 32 ods. 1 písm. f) ZVO čestné vyhlásenie, že nemá

uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesto podnikania alebo obvyklého pobytu.



6.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade nedostatku finančných prostriedkov zadávanie zákazky zrušiť.



7.) Termín dodania predmetu zákazky je stanovený do 26.03.2021.



8.) Kritériom vyhodnotenia ponúk je najnižšia cena vrátane DPH.



9.) S úspešným uchádzačom bude uzatvorená objednávka.