Vyhlásené obstarávanie

Zastávka Nové Košariská – záchytné parkovisko pre IAD


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
192 910,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71320000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Marec 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Apríl 2021
Dátum otvárania ponúk:
19. Apríl 2021
Ponuka musí platiť do:
19. Apríl 2022
Miesto otvárania ponúk:
Miesto: ŽSR, Klemensova 8, 813 61 Bratislava, zasadačka č. 5. Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Bližšie uvedené v súťažných podkladoch
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zastávka Nové Košariská – záchytné parkovisko pre IAD

Opis obstarávania

Predmetom zákazky Zastávka Nové Košariská záchytné parkovisko pre IAD je: -vypracovanie a dodanie dokumentácie pre územné rozhodnutie (ďalej len "DÚR"), -zabezpečenie inžinierskej činnosti pre DÚR (ďalej len IČ pre "DÚR") -vypracovanie a dodanie dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach pre realizáciu stavby (ďalej len DSPRS), ktorá bude obsahovať všetky náležitosti dokumentácie pre výber zhotoviteľa (ďalej len "DVZ"), -zabezpečenie súvisiacej inžinierskej činnosti pre DSPRS (ďalej len "IČ pre DSPRS"), -zabezpečenie súvisiacej činnosti pre výber zhotoviteľa stavby, -zabezpečenie majetkovo-právneho vysporiadania (ďalej len"MPV"), -vykonávanie autorského dohľadu občasného (ďalej len "AD"), -vypracovanie a dodanie dokumentácie skutočného vyhotovenia (ďalej len "DSV"). Ide o projekt stavby Zastávka Nové Košariská záchytné parkovisko pre IAD z dôvodu posilnenia využívania železničnej dopravy v úseku Dunajská Streda - Bratislava Nové Mesto.. Predmetom zákazky Zastávka Nové Košariská záchytné parkovisko pre IAD je: -vypracovanie a dodanie DÚR, -zabezpečenie IČ pre DÚR, -vypracovanie a dodanie DSPRS), ktorá bude obsahovať všetky náležitosti DVZ, -zabezpečenie súvisiacej IČ pre DSPRS, -zabezpečenie súvisiacej činnosti pre výber zhotoviteľa stavby, -zabezpečenie MPV, -vykonávanie AD, -vypracovanie a dodanie DSV. Ide o projekt stavby Zastávka Nové Košariská záchytné parkovisko pre IAD z dôvodu posilnenia využívania železničnej dopravy v úseku Dunajská Streda - Bratislava Nové Mesto. Projekt zahŕňa stavbu záchytného parkoviska pre IAD v ŽST Nové Košariská. Ide o vybudovanie parkoviska pre motorové vozidlá pre cestujúcu verejnosť so zabezpečením súvisiacich prác týkajúcich sa osvetlenia, odkanalizovania a vybudovania trasformovne. Súčasťou stavby bude aj vybudovanie obojstrannej zastávky autobusovej dopravy a vybudovanie malého parkoviska pred staničnou budovou ŽSR. Parkovisko pre cestujúcu verejnosť požadujeme vybudovať s napojením na existujúcu infraštruktúru. Pre bezpečný pohyb chodcov zo zastávky k staničnej budove požadujeme vybudovať chodník. Súčasťou stavby je aj vybudovanie parkoviska pre bicykle. Cieľom je dosiahnuť zvýšenie prepravy cestujúcej verejnosti prostredníctvom železničnej osobnej dopravy a tým prispieť k odľahčeniu cestnej siete, zvýšenie kapacity prepravovaných osôb do hlavného mesta SR. Projekt prispeje k vyššej prepojenosti v rámci IDS bezproblémový a rýchly prestup z prostriedkov koľajovej dopravy IDS na prímestskú autobusovú dopravu IDS a opačne. Pri vypracovaní projektovej dokumentácie musia byť zohľadnené nasledovné dokumenty, ktoré sú poskytované záujemcom spolu so súťažnými podkladmi: "Rozhodnutie Okresného úradu Senec, odbor starostlivosti o životné prostredie, úsek posudzovania vplyvov na životné prostredie č. OU-SC-SSZP-2019/010210-Gu Rozhodnutie vydané v zisťovacom konaní" zo dňa 14.10.2019, právoplatné dňa 18.11.2019, ďalej len "Rozhodnutie vydané v zisťovacom konaní", tvorí prílohu č. 7 súťažných podkladov "Koncepcia rozvoja mestskej hromadnej dopravy v Bratislave na roky 2013 - 2025", časť 6 Všeobecné požiadavky na technické riešenie tratí a vybavenie zastávok MHD, tvorí prílohu č. 8 súťažných podkladov podkladov, Verejný obstarávateľ poskytne informatívne záujemcom/uchádzačom existujúcu DÚR vrátane existujúcich prieskumov dodané spoločnosťou DOPRAVOPROJEKT, a.s. Bratislava, ktorú poskytuje verejný obstarávateľ z dôvodu zabezpečenia rovnakého postavenia všetkých záujemcov o zákazku, tvorí prílohu č. 9 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1) Pri zadávaní tejto podlimitnej zákazky sa postupuje v zmysle § 112 ods. 6 ZVO. Verejný obstarávateľ rozhodol, že po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk podľa bodu II.2.5) tejto výzvy a zostavení poradia predložených ponúk, sa uskutoční vyhodnotenie ponuky uchádzača umiestneného na prvom mieste v poradí podľa § 53 ZVO a následne vyhodnotenie splnenia podmienok účasti u tohto uchádzača podľa § 40 ZVO. 2) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku. Komunikácia zo strany záujemcov/uchádzačov môže prebiehať aj v českom jazyku, pričom verejný obstarávateľ poskytne záujemcom/uchádzačom odpoveď v štátnom (slovenskom) jazyku. 3) Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie podľa § 48 ZVO prostredníctvom funkcionality informačného systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len "IS EVO"). 4) Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. 5) Uchádzač predkladá ponuku výhradne v elektronickej podobe prostredníctvom funkcionality IS EVO. Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku s kódovaním a šifrovaním a podpísanú autorizovaným kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. 6) Uchádzač môže predložiť doklady a dokumenty obsahujúce finančné čiastky aj v inej mene ako EUR spolu s prepočtom inej meny na EUR. Pre potreby prepočtu ostatných cudzích mien je platný kurz Európskej centrálnej banky (ďalej len "ECB") ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania, ak platný kurz danej meny nestanovuje ECB, uchádzač vykoná prepočet podľa platného kurzu Národnej banky Slovenska (ďalej len "NBS") ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Prepočet bude uvedený na samostatnej strane listu, hneď ako nasledujúca strana za dokladom alebo dokumentom, v ktorom je finančná čiastka uvedená tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz ECB/NBS, podľa ktorého sa prepočet vykonal. 7) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32, § 33 a/alebo § 34 môže uchádzač predbežne nahradiť predložením Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len JED) podľa § 39 ZVO, alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ZVO. V takom prípade uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a nemôže vyplniť len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED-u, v prípade predloženia čestného vyhlásenia bude čestné vyhlásenie obsahovo spĺňať skutočnosti podľa § 114 ods. 1 ZVO. Formulár JED-u je zverejnený v profile zákazky, ktorej sa týka táto výzva na predkladanie ponúk. Formulár JED-u tvorí samostatnú oddeliteľnú prílohu súťažných podkladov. 8) Po overení verejného obstarávania príslušnými kontrolnými orgánmi, ktoré doručia verejnému obstarávateľovi správu z kontroly verejného obstarávania s vyhlásením, že počas kontroly verejného obstarávania nebolo zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi prepismi EÚ a SR pre verejné obstarávanie, verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom v súlade s § 56 ZVO. 9) V rámci poskytnutia súčinnosti úspešný uchádzač predloží doklady a dokumenty najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy verejného obstarávateľa doklady uvedené v bode 28.3. kapitoly A. súťažných podkladov. 10) V bode II.2.7.) je uvedená doba 19 mesiacov. Táto doba nie je odo dňa uzavretia zmluvy, ale odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. V dobe19 mesiacov nie je zahrnutý výkon AD a činnosť DSV, ktoré sú vykonávané počas realizácie stavby. 11) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 12) Jazyky, v ktorých možno predkladať ponuky: SK, CS.