Vyhlásené obstarávanie

Interiérové vybavenie do budovy na Severných hradbách v areáli NKP BH


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
821 652,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
29. Apríl 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Jún 2021
Dátum otvárania ponúk:
9. Jún 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk prostredníctvom využitia funkcionality On-line sprístupnenie ponúk je založené na automatickom generovaní (vytvorení) a odoslaní zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a taktiež všetkým členom komisie. Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 4

Výsledky

Interiérové vybavenie do budovy na Severných hradbách v areáli NKP BH

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výroba, dodávka a montáž prvkov interiérového vybavenia rekonštruovaných priestorov objektu Budovy na Severných hradbách situovanej v areáli Bratislavského hradu NKP. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v projekte interiéru.. Predmetom zákazky je výroba, dodávka a montáž prvkov interiérového vybavenia rekonštruovaných priestorov objektu Budovy na Severných hradbách situovanej v areáli Bratislavského hradu NKP. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v projekte interiéru.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz. Po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u uchádza, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2.Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti, pričom na základe relevantných dôvodov verejný obstarávateľ zákazku na časti nedelí. Rozdelenie zákazky by mohlo predstavovať riziko, že vykonanie zákazky sa stane nadmerne technicky obtiažnym či drahým a potreba koordinácie jednotlivých dodávateľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. Dodávku, montáž/rozmiestnenie tovaru/nábytku je nevyhnutné zabezpečiť jedným dodávateľom, ktorý koordinačne a technicky uskutoční celý predmet zákazky aj vzhľadom na miesto plnenia, ktorým je areál Národnej kultúrnej pamiatky Bratislavský hrad a teda povaha miesta plnenia vyžaduje aj špecifické podmienky na dopravu tovaru. Doprava na miesto plnenia je limitovaná rozmermi vjazdových a prechodových brán (Viedenská a Leopoldova brána, západná Víťazná brána Čestného nádvoria) a preto je potrebné týmto obmedzeným podmienkam historických vjazdov do areálu Bratislavského hradu prispôsobiť výber vhodných dopravných prostriedkov na prepravu a dovoz materiálov a tovarov na miesto plnenia. Vzhľadom na povahu a miesto plnenia je nevyhnutné uskutočniť predmet plnenia jedným dodávateľom, ktorý pokryje celý predmet zákazky ako celok, pričom bude verejnému obstarávateľovi zodpovedať za celý rozsah dodávok a s tým súvisiacich záruk a závad. Vzhľadom ku skutočnosti, že sa jedná o priestory po celkovej rekonštrukcii objektu, je nevyhnutné z hľadiska uvedenia objektu do prevádzky, aby bola celá zákazka vybavenia mobiliárom vo všetkých priestoroch zabezpečená k jednému stanovenému časovému termínu uvedenie objektu do prevádzky. Zároveň navrhnuté typové a atypické prvky nábytku vychádzajú z jednotného designu a povrchovej úpravy, pričom jeden dodávateľ bude garantovať, aby predmetné mobiliárové vybavenie bolo typovo, konštrukčne, designovo, materiálovo a farebne jednotné a zladené a spĺňalo tak požiadavky a kritériá kladené na celkový výsledný výraz zariadenia jednotlivých priestorov interiéru. 3.Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta dodania tovaru a odporúča všetkým záujemcom využiť možnosť obhliadky najmä z dôvodov, že doprava na miesto plnenia je limitovaná rozmermi vjazdových a prechodových brán (Viedenská a Leopoldova brána, západná Víťazná brána Čestného nádvoria) a preto je potrebné týmto obmedzeným podmienkam historických vjazdov do areálu Bratislavského hradu prispôsobiť výber vhodných dopravných prostriedkov na prepravu a dovoz materiálov a tovarov na miesto určenia (prejazdové profily jednotlivých vjazdových a prechodových brán sú rozkreslené a okótované v dokumentácií k zákazke). Bližšie v súťažných podkladoch. 4. Komunikácia sa uskutočňuje elektronickou podobou prostredníctvom systému EVO. Plynutie zákonných lehôt v elektronickej komunikácii je odo dňa odoslania/doručenia správy (doručenie nastáva v okamihu odoslania).Odkaz na profil verejného obstarávateľa zriadený na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/233. 5. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. 6. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch.