Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
150 563,84
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
85147000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Máj 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Máj 2021
Dátum otvárania ponúk:
24. Máj 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Neuvedené
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie pracovnej zdravotnej služby (ďalej len PZS) pre verejného obstarávateľa ako zamestnávateľa v jeho pracoviskách rozmiestnených na celom území SR pre všetkých jeho zamestnancov v súlade s ustanoveniami zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia), vyhláškou MZ SR č. 208/2014 Z. z o podrobnostiach o rozsahu a náplní výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť (ďalej len vyhláška o podrobnostiach o rozsahu a náplní výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť) vyhláškou MZ SR č. 448/2007 Z. z. o podrobnostiach o faktoroch práce a pracovného prostredia vo vzťahu ku kategorizácii prác z hľadiska zdravotných rizík a o náležitostiach návrhu na zaradenie prác do kategórií v platnom znení, v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ďalších súvisiacich platných právnych predpisov. Súčasťou predmetu zákazky je aj spracovanie, vedenie a aktualizácia dokumentácie k vykonávaným činnostiam. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 3 Rámcová dohoda na poskytnutie služby.

Doplňujúce informácie

Osobitné podmienky plnenia rámcovej dohody: 1.Na plnenie predmetu rámcovej dohody je poskytovateľ povinný mať uzavreté poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu, požaduje sa platnosť na celú účinnosť rámcovej dohody. 2.Na plnenie predmetu rámcovej dohody sa požaduje, aby známy subdodávatelia spĺňali podmienky účasti osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od uchádzača a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienky pre zmenu subdodávateľa v priebehu plnenia predmetu zákazky súú uvedené v rámcovej dohode. 3.Poskytovateľ je pre riadne plnenie rámcovej dohody povinný počas doby platnosti rámcovej dohody zabezpečiť dostatočný počet zmluvných lekárov pre včasný výkon objednaných LPP v jednotlivých miestach plnenia, uvedených v prílohe č. 1 rámcovej dohody, minimálne však jedného zmluvného lekára pre výkon LPP v okrese každého miesta plnenia podľa prílohy č. 1 rámcovej dohody."