Vyhlásené obstarávanie

Inovácia Apartmánov Terchová


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
APTEM, s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
245 263,72
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212000-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
30. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
30. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
APTEM s.r.o., Lipová 1215/11, 013 06 Terchová
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 80 % celková cena v eur bez DPH za kompletný predmet zákazky
  • 20 % doba realizácie projektu v kalendárnych dňoch

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce súvisiace s Inováciou Apartmánov Terchová, stavba sa nachádza v Terchovej. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je definovaná v súťažných podkladoch, v časti opis predmetu zákazky, v technickej správe a výkaze výmer na CD nosiči, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

V identifikácii obstarávateľa nie sú ešte zobrazené aktuálne údaje z obchodného registra, ako napr. názov spoločnosti, adresa a pod.) Predpokladaná lehota dodania je max. 7 mesiacov, pričom stavebné práce zhotoviteľ nemôže vykonávať v období technologickej prestávky, teda od 15.06.2015 do 13.09.2015. Zhotoviteľ je povinný ku dňu začiatku technologickej prestávky urobiť všetky potrebné opatrenia na ukončenie prác na Diele alebo jeho časti, na zabezpečenie ochrany života a zdravia na Stavenisku a na ochranu Diela tak, aby prevádzka Apartmánov Terchová bola plne prevádzkyschopná, funkčná, využiteľná pre riadny chod a podnikateľskú aktivitu Objednávateľa. Predpokladaný termín odovzdania staveniska je 05/2015. Objednávateľ požaduje do začatia technologickej prestávky mať kompletne ukončenú minimálne wellness zónu a minimálne strechu na jednej budove. Objednávateľ odporúča uchádzačom obhliadku miesta realizácie stavebných prác, ktorá sa bude konať 18.12.2014 o 10.00 hod. Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom štátnej pomoci, v ktorého zastúpení koná Slovenská inovačná a energetická agentúra, a príjemcom štátnej pomoci, ktorým je objednávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok Kód KaHR-31DM-1401 a zároveň Slovenská inovačná a energetická agentúra schváli proces a dokumentáciu Verejnej súťaže. Poskytovanie vysvetlenia a iné dorozumievanie (ďalej len informácie") zo strany verejného obstarávateľa smerom k záujemcom a uchádzačom sa bude uskutočňovať elektronicky, pričom Žiadosti o vysvetľovanie musia záujemcovia a doručiť v listinnej forme. Záujemca alebo uchádzač sa zaregistruje na portáli https://www.ezakazky.sk/ Súťažné podklady sa nebudú poskytovať v listinnej forme. Súťažné podklady budú každému záujemcovi, ktorý sa zaregistruje na vyššie uvedenom portáli nepretržite sprístupnené v zmysle oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania alebo výzvy na predkladanie ponúk ak sa uplatňuje lehota na vyžiadanie SP. Po tejto lehote bude zamedzený prístup k súťažným podkladom. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk b) Klikne na názov zákazky. c) Klikne na Žiadosť o účasť. d) Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. e) Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. f) Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne (v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je eBIZ Corp s.r.o., Líščie údolie 5,841 04 Bratislava, Slovenská republika, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady. g) Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode f). tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie priamo v zadávanej zákazke, pričom nepostačuje, aby žiadosť bola v primeranej lehote doručená na e-mailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Žiadosť o vysvetľovanie je potrebné doručiť v listinnej forme verejnému obstarávateľovi. Prípadné revízne prostriedky je tiež potrebné doručiť v listinnej forme verejnému obstarávateľovi. Na žiadosti doručené po lehote nebude verejný obstarávateľ reagovať. Odpoveď na každú požiadavku o vysvetlenie súťažných podkladov, predloženej zo strany ktoréhokoľvek záujemcu obstarávateľ bezodkladne odošle všetkým záujemcom ktorým boli poskytnuté súťažné podklady (v zmysle oznámenia prostredníctvom portálu). Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky a náležitosti ponuky.