OBSTARANIE A MODERNIZÁCIA MATERIÁLNO-TECHNICKÉHO VYBAVENIA COVP PRI HOTELOVEJ AKADÉMII V ŽILINE
Predmetom zákazky je dodávka vnútorného vybavenia učební školy špecializovanými gastrozariadeniami. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti. Podrobnosti v súťažných podkladoch.. Množstvá predmetu zákazky v ks: Chladiaci/mraziaci stôl -1, Pacojet 5, Elektrický konvektomat 5, Pekárenská pec 5, Varný monoblok vstavaných spotrebičov na stavebnom sokli 1, Udržiavacia skriňa-holding 5, Varný monoblok vstavaných spotrebičov na stavebnom sokli P2/1, P3/1, P4/1, P5/1(označenie pracovísk v dispozičnom riešení): - 4, Varný monoblok vstavaných spotrebičov na stavebnom sokli P2/2,P3/2, P4/2, P5/2(označenie pracovísk v dispozičnom riešení): - 4, Prevedenie zariadení na stavebný sokel všetkých špecifikovaných pracovísk 1, Teleskopická umývačka riadu 1, Univerzálny robot 1, Elektrický konvektomat s príslušenstvom 1, Pekárenská pec s príslušenstvom 3, Espresso kávovar - 2 pákový 1, Podpultová umývačka 1, Chladiaci stôl 1, Vstavaná nerezová skriňa - 4-dielna 1, Recepčný a barový pult - interiérové opláštenie 1, Doprava, montáž, demontáž zariadení, projekt, zaškolenie, revízie 1. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je v bode 36 súťažných podkladov, ktorých súčasťou je aj príloha dispozičné riešenie projektu a špecifikácia k položke číslo 18 opisu predmetu zákazky - PD - časť architektúra - interiér, realizačný výkres A13,A14,A15,A16, A17 a A18.
1. Postup zadávania zákazky nadlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať ponuky, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú sprístupnené záujemcom v systéme EVO. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi v systéme EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. Zábezpeka: Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku. Zábezpeka je stanovená vo výške 3 000,- EUR. Podrobnosti v súťažných podkladoch. 4. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZOVO. 5. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné VO zelené, obstarávanie inovácií ani zamerané na sociálne aspekty. 6. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. 7. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti z dôvodu zabezpečenia kontinuity dodávok tovaru a jeho montáže. 8. Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti elektronickým spôsobom prostredníctvom systému EVO ako naskenované doklady, alebo môže predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZOVO. Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 9. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nie sú zapísaní v RPVS. 10. Vzhľadom na pravidlá zadávania zákaziek a ich kontroly vydané Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR ako Riadiaceho orgánu pre Integrovaný regionálny operačný program v dokumente: Príručka k procesu verejného obstarávania si verejný obstarávateľ dohodne odkladaciu podmienku účinnosti zmluvy. Podrobnosti v návrhu zmluvných podmienok súťažných podkladov. 11. Dodatočné informácie k bodu II.2.7 Dĺžka trvania zákazky. Verejný obstarávateľ v postavení kupujúceho požaduje dodať predmet zmluvy do 90 kalendárnych dní odo dňa doručenia žiadosti kupujúceho o dodanie predmetu zmluvy elektronickou poštou. Zároveň pre vylúčenie pochybností sa verejný obstarávateľ v postavení kupujúceho zaväzuje, že doručí uchádzačovi v postavení predávajúceho žiadosť o dodanie predmetu zmluvy najneskôr do 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy (zadania zákazky).