Vyhlásené obstarávanie

Zlepšenia eGov služieb Štátnej veterinárnej potravinovej správy SR


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 232 465,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72200000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. August 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
6. September 2021
Dátum otvárania ponúk:
6. September 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
S použitím funkcionality IS EVO on-line sprístupnenia ponúk - t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do uplynutia lehoty na otváranie ponúk. Bližšie pozri bod 22.1 Súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 18

Výsledky

Zlepšenia eGov služieb Štátnej veterinárnej potravinovej správy SR

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je prostredníctvom odborných služieb implementovať Komplexný veterinárny a potravinový informačný systému s označením KVEPIS (isvs_9111) projektom Zlepšenia eGov služieb Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR zverejnenom na linku https://metais.vicepremier.gov.sk/detail/Projekt/1bb60784-1cce-4cbc-92cf-9f5d538cff8e/cimaster?tab=basicForm, s výhradou práva uplatnenia opcie podľa stanovených podmienok. Hlavnými cieľmi projektu implementácie KVEPIS sú: zvýšiť početnosť ročne vykonaných úradných kontrol modernizáciou, optimalizáciou a čiastočnou automatizáciou procesov ŠVPS SR a súvisiacich organizácií prostredníctvom informačného systému KVEPIS, zvýšiť kvalitu výkonu úradných kontrol s cieľom minimalizácie výskytu procesných chýb a s cieľom zabezpečiť vysoký štandard zdravia zvierat, vysokú úroveň bezpečnosti potravín, krmív a zvýšiť dôveru spotrebiteľov zavádzaním inovatívnych postupov kontroly potravinového reťazca, podporených informačným systémom KVEPIS, skrátiť čas potrebný na výkon úradných kontrol elektronizáciou, integráciou a čiastočnou automatizáciou administratívnych procesov a činností spojených s koordináciou všetkých organizačných zložiek kontroly, vybudovať a zaviesť procesy elektronickej ambulantnej knihy v podmienkach SR, vybudovať a zaviesť procesy elektronickej bitúnkovej knihy v podmienkach SR, občanom, firmám, poľnohospodárom a potravinárom zjednodušiť dostupnosť služieb a odstrániť zbytočnú administratívnu záťaž vybudovaním kvalitných elektronických služieb KVEPIS.. Predmetom projektu sú nasledovné základné biznis služby, resp. procesné komponenty systému KVEPIS v ŠVPS SR: 1.Schvaľovanie a registrovanie prevádzok, subjektov a činností, 2.Úradná kontrola a veterinárne úkony 3.Výkaz nákaz 4.Podnety a podania, 5.Bitúnková kniha, 6.Kniha veterinárnych úkonov - Ambulantná kniha, 7.Dovoz / Vývoz, vnútrospoločenský obchod 8.Proces odberu a analýzy úradných vzoriek, 9.Správne konanie, 10.Evidencia odchytených túlavých zvierat.

Doplňujúce informácie

1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výlučne prostredníctvom IS EVO, ktorý je dostupný na https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html (IS EVO ver. 18.0), okrem osobitných prípadov komunikácie a výmeny informácií, ak sú výslovne uvedené v súťažných podkladoch. 2.Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zábezpeku, ktorá je stanovená vo výške 200 000,- EUR. Bližšie k podmienkam zloženia zábezpeky pozri bod 15 Súťažných podkladov. 3.Elektronická ponuka uchádzača sa predkladá v zmysle § 66 ods. 7 ZVO ako jednoetapová (t. j. bez rozdelenia na časti Ostatné a Kritériá). 4.Zmluva, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly verejnému obstarávateľovi. Ak boli v rámci finančnej kontroly verejného obstarávania identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu verejného obstarávateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5 (https://www.partnerskadohoda.gov.sk/metodicke-pokyny-cko-auv- sr/), ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO. 5.Úspešný uchádzač berie na vedomie právo verejného obstarávateľa odstúpiť od zmluvy bez akýchkoľvek sankcií kedykoľvek v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania a výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa nenávratného finančného príspevku neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania služieb. 6.Úspešný uchádzač berie na vedomie, že dielo je predmetom projektu, ktorého implementácia spolu s financovaním v súlade so Zmluvou o poskytnutí nenávratného finančného príspevku musí byť ukončená najneskôr do 30.06.2023. 7.Podrobné podmienky a požiadavky k tomuto verejnému obstarávaniu sú uvedené vo zverejnených Súťažných podkladoch na profile verejného obstarávateľa, ako aj v ostatných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk a zverejnených na profile verejného obstarávateľa. 8.Toto verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, napr. umožnením bez obmedzenia využiť subdodávateľov ako aj zdrojov a kapacít hospodárskych subjektov ako iných osôb podľa zákona o verejnom obstarávaní a v možnosti zoskupiť sa v rámci skupiny dodávateľov, ktorá predloží spoločnú ponuku. Ďalej technická špecifikácia je vypracovaná tak, aby zohľadnila riešenia vhodné pre všetkých užívateľov. Rovnako dostupnosť pre osoby so zdravotným postihnutím vo vzťahu ku všetkým koncovým službám a službám dostupným pre občanov a podnikateľov. 9.Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.