Predmetom zákazky je vykonávanie pravidelných a nepravidelných upratovacích a čistiacich služieb v budovách RTVS v nasledovnom rozsahu: denne, týždenne, mesačne, štvrťročne, polročne, ročne, nepravidelne.. Predmetom zákazky je vykonávanie pravidelných a nepravidelných upratovacích a čistiacich služieb v budovách RTVS v nasledovnom rozsahu: denne, týždenne, mesačne, štvrťročne, polročne, ročne, nepravidelne. Denné, týždenné a mesačné služby budú zabezpečované v pracovných dňoch v čase od 06:00 hod. Štvrťročné, polročné, ročné služby môžu byť vykonávané aj v dňoch pracovného pokoja po predchádzajúcom súhlase objednávateľa v čase od 06:00 hod. Nepravidelné služby budú vykonávané na požiadanie v pracovných dňoch aj v dňoch pracovného pokoja (oznámenie požiadavky vopred, vystavenie objednávky mesačne po sumarizácii uskutočnených prác). Poskytovateľ je povinný v lehote najneskôr do 30 kalendárnych dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy a následne vždy najneskôr do 20. dňa príslušného kalendárneho roka predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie návrh harmonogramu štvrťročných, polročných a ročných služieb, pričom je zároveň povinný ukončiť polročné, resp. ročné práce najneskôr 14 pracovných dní pred ukončením kalendárneho polroka, resp. kalendárneho roka. Nepravidelné práce budú vykonávané podľa potreby v aktuálnom čase a na základe požiadavky objednávateľa.
1. Verejná súťaž sa realizuje prostredníctvom informačného systému Elektronické obstarávanie (EO), ktorý je súčasťou Elektronického kontraktačného systému (ďalej len "EKS"), ktorý je prevádzkovaný a dostupný na webovom sídle www.eks.sk. Podrobné informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v SP. 2. Verejný obstarávateľ (ďalej ako "VO") uvádza, že v dokumente Všeobecné podmienky elektronického obst., ktorý je zverejnený na EKS sú upravené v rozsahu zákona základné podmienky používania elektronickej podpory procesov vo ver. obst. najmä z hľadiska bezpečnosti, ochrany osobných údajov a iných údajov, ako aj podrobnosti vo vzťahu ku komunikácii, doručovaniu, identifikácii a autentifikácii. Odkaz na webovú stránku: https://kernel.eks.sk/SpravaVPPPVO/VPPPVO/AktualneUcinne/10. 3. Komunikačným jazykom v tejto VS je Slovenský jazyk, Verejný obstarávateľ akceptuje aj český jazyk. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 20 ods. 1 zákona. 4. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prost. el. prost.v, k dokumentom potrebným na vyprac. ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na adrese (URL) uvedenej v bode I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia o vyhlásení VO. Z uvedeného dôvodu VO tieto dokumenty záujemcom nezasiela a nevedie evidenciu záujemcov. Zároveň VO v Profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11786 uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky uverejnené na adrese (URL) uvedenej v bode I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená el. funkcionalitou EKS dostatočne vopred. 6. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 7. Verejný obstarávateľ umožňuje záujemcom vykonať obhliadku miesta poskytovania predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Obhliadka miesta poskytovania predmetu zákazky sa uskutoční v zmysle znenia bodu č. 23 Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky uvedeného v Súťažných podkladoch a to po dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa: Tomáš Barbírik. Obhliadka sa po dohode s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa uskutoční na adresách uvedených v podľa bodu 23.3 súťažných podkladov. 8. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že na overenie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 zákona nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Uchádzači sú na preukázanie splnenia podmienok týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona povinní predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. 9. Úspešný uchádzač pred podpisom Rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný: a) uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch (podľa vzoru uvedeného v časti J. označenej ako Prílohy súťažných podkladov, konkrétne v Prílohe č. 3 Zoznam subdod.), v prípade, že uchádzač zabezpečuje realizáciu predmetu zákazky subdodávateľmi. b) mať v registri partnerov ver. sekt. zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom. 10. Odôvodnenie nerozdelenia tejto zákazky na časti: Zákazka nie je rozdelená na časti vzhľadom na to, že predmet zákazky je homogénny z funkčného, časového, miestneho hľadiska a taktiež z hľadiska typu uzavretej zmluvy. 11. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 12. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.