Vyhlásené obstarávanie

Tvorba nového inovatívneho produktu v spoločnosti ALTO Slovakia, spol. s r.o.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
ALTO Slovakia spol. s r.o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
295 673,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72200000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
4. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
4. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
4. November 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a to prostredníctvom svojho štatutárneho orgánu /svojich štatutárnych orgánov, resp. môžu byť zastúpení osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača (ktorá sa preukáže plnou mocou na zastupovanie).
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 9

Výsledky

Tvorba nového inovatívneho produktu v spoločnosti ALTO Slovakia, spol. s r.o.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vývoj sovtvérového produktu s názvom LoyalMAN. Jedná sa o vytvorenie softvéru vrátane "backendovej" časti , frontendu" a webadminového rozhrania. Zákazka sa nedelí na časti lebo tvorí jeden logický celok vytvorenie 1 softvéru.. Predmetom zákazky je vývoj sovtvérového produktu s názvom LoyalMAN. Jedná sa o vytvorenie softvéru vrátane "backendovej" časti , frontendu" a webadminového rozhrania. Zákazka sa nedelí na časti lebo tvorí jeden logický celok vytvorenie 1 softvéru. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1)Osoba podľa § 8 zákona rozhodla, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. (2) Požaduje sa zábezpeka na viazanosť ponúk vo výške 10000,- EUR. Spôsoby zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. (3) Osoba podľa §8 zákona bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, odvolávka 50)viď zákon, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá lebo vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. (4)Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii Osoba podľa § 8 zákona bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. (5) Verejné obstarávanie a komunikácia medzi osobou podľa §8 zákona a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EVO ver. 18. Záujemca/uchádzač musí byť evidovaný v informačnom systéme UVO ako užívateľ za Hospodársky subjekt (Návod: link www.uvo.gov.sk , časť Privátna zóna, vytvorenie účtu, odkaz https://www.uvo.gov.sk/registrácia, vyplniť povinné kolónky kliknúť na tlačidlo odoslať pomocou inštrukcií zaslaných do uvedeného mailu získať prístupové údaje na prihlásenie v ľavom menu kliknúť na Hospodárske subjekty, v prípade že budete reagovať na zákazku v mene hospodárskeho subjektu, ktorý nie je v zozname musíte ho pridať medzi svoje HS kliknutím na + pridať hospodársky subjekt všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html, v časti Záujemca/uchádzač. Záujemca/uchádzač sa priradí k zákazke buď cez profil VO alebo priamo na: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432656 Všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html, Záujemca/uchádzač. Záujemca/uchádzač sa priradí k zákazke na uvedených web. adresách po kliknutí na konkrétnu zákazku bude uchádzač prihlásený do informačného systému UVO môcť kliknúť na "predložiť ponuku" alebo kliknúť na "položiť otázku", čím sa aktivuje jeho prístup k zákazke a aktivujú sa všetky funkcionality IS EVO zo strany uchádzača/záujemcu k tejto zákazke alebo kliknúť na "vstúpiť do zákazky" bez vytvorenia väzby na zákazku. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy v systéme IS EVO. Pod pojmom (6) Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. (7) Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie. (8) Alto s.r.o. je osobou podľa § 8 ods. 1 zákona, z toho dôvodu v tejto výzve sa uvádza ako verejný obstarávateľ (VO), resp. osoba § 8 zákona okrem podmienky III.1.3) v § 34 ods. 1 písm. a) (9) Osoba podľa § 8 zákona vyhradzuje právo nezrealizovať predmet zákazky/nepodpísať zmluvu/zrušiť zákazku v štádiu pred podpisom zmluvy, v prípade, ak v rámci podanej žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku v rámci výzvy s kódom OPVaI-MH/DP/2017/3.3.1-14 ak nebude proces verejného obstarávania schválený ( nebude kladný výsledok finančnej kontroly), resp. budú zo strany riadiaceho orgánu udelené finančné korekcie za porušenie pravidiel a postupov v oblasti verejného obstarávania tejto zákazky nad rámec fin. možností prijímateľa/osoby §8 zákona.