Vyhlásené obstarávanie

Sprostredkovanie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 056 320,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55000000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
12. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
9. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
9. November 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Účasť na otváraní ponúk bude umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Sprostredkovanie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Sprostredkovanie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Sprostredkovanie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Sprostredkovanie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Sprostredkovanie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Sprostredkovanie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Sprostredkovanie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Sprostredkovanie služieb stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je sprostredkovanie stravovania zamestnancov obstarávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov uchádzača akceptujúcich platbu elektronickou stravovacou kartou uchádzača na úhradu ceny za stravovanie (ďalej aj ako akceptačné miesta), t.j. najmä v reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, bufetoch, lahôdkach, bistrách, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami. Povinnosť obstarávateľa zabezpečiť služby stravovania svojich zamestnancov vyplýva z ust. § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet podľa počtu zamestnancov je 800. Nominálna hodnota stravnej jednotky je 5,10 EUR. Nominálna hodnota stravnej jednotky sa môže meniť v závislosti od všeobecne platných právnych predpisov alebo ekonomických možností obstarávateľa, bez vplyvu na výšku poskytnutej zľavy. Množstvo elektronických stravovacích kariet sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov obstarávateľa. Predpokladaný počet stravných jednotiek (predpokladaný počet nabití kreditu): 403.200 ks, pričom presné množstvá stravných jednotiek bude obstarávateľ uvádzať v samostatných záväzných objednávkach spravidla raz mesačne. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená vo Zväzku IV Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je sprostredkovanie stravovania zamestnancov obstarávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov uchádzača akceptujúcich platbu elektronickou stravovacou kartou uchádzača na úhradu ceny za stravovanie (ďalej aj ako akceptačné miesta), t.j. najmä v reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, bufetoch, lahôdkach, bistrách, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami. Povinnosť obstarávateľa zabezpečiť služby stravovania svojich zamestnancov vyplýva z ust. § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet podľa počtu zamestnancov je 800. Nominálna hodnota stravnej jednotky je 5,10 EUR. Nominálna hodnota stravnej jednotky sa môže meniť v závislosti od všeobecne platných právnych predpisov alebo ekonomických možností obstarávateľa, bez vplyvu na výšku poskytnutej zľavy. Množstvo elektronických stravovacích kariet sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov obstarávateľa. Predpokladaný počet stravných jednotiek (predpokladaný počet nabití kreditu): 403.200 ks, pričom presné množstvá stravných jednotiek bude obstarávateľ uvádzať v samostatných záväzných objednávkach spravidla raz mesačne. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená vo Zväzku IV Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Zákazka je zadávaná postupom verejnej súťaže podľa § 91 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ust. § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní (druhej vety) s vyhodnotením splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotením ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u prvého uchádzača v poradí. Elektronická aukcia sa nepoužije. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena, t.j. najnižšia celková cena za poskytovanie predmetu zákazky podľa predpokladaných množstiev stravných jednotiek v EUR bez DPH po zohľadnení zľavy, zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta. Komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži sa bude v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO ver. 18.0 (ďalej ako IS EVO) (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html). Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávania. Obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/ alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. Obstarávateľ je oprávnený doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch.