Vyhlásené obstarávanie

BRO lístie a tráva – naloženie, preprava a zhodnotenie odpadu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
18 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90510000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
3. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
3. November 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ponuka sa predkladá elektronicky, a to prostredníctvom elektronického nástroja eZakazky prevádzkovanom na portáli https://www.ezakazky.sk
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk bude prítomná komisia verejného obstarávateľa a verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je pristavenie veľkokapacitných kontajnerov (ďalej len VKK) o objeme minimálne 30 m3 (menšie objemy VKK nebudú akceptované), úprava odpadu (pokiaľ je potrebná pre zvolený spôsob naloženia a prepravy odpadu), naloženie odpadu do VKK, manipulácia s VKK, ich preprava do zariadenia na zhodnocovanie odpadov a zhodnotenie odpadu vrátane všetkých poplatkov a činností súvisiacich s plnením predmetu zákazky pre komunálny odpad; druh odpadu podľa katalógu odpadov: 200201 biologicky rozložiteľný odpad /BRO/ Lístie, tráva. Množstvo odpadu za 48 mesiacov: 600 ton. Uvedené množstvo odpadu je len predpokladané. Skutočné odobraté množstvá odpadov budú závisieť od reálnych potrieb verejného obstarávateľa počas platnosti zmluvy. Miesto odberu odpadu: Zberný dvor mestskej časti Bratislava-Vrakuňa na Majerskej ul. v Bratislave (za ČOV). Zberný dvor je oplotený, s obsluhou pracovníkom, ktorý bude zabezpečovať uzatvorenie alebo obmedzenie prevádzky zberného dvora. Vstupná brána do zberného dvora je 6 m, zberný dvor svojou výmerou má možnosti vstupu a otáčania aj väčších nákladných vozidiel a manipulácie s VKK, aj priestor na dočasné umiestnenie stroja na prípadnú úpravu odpadu.. Predmetom zákazky je pristavenie veľkokapacitných kontajnerov (ďalej len VKK) o objeme minimálne 30 m3 (menšie objemy VKK nebudú akceptované), úprava odpadu (pokiaľ je potrebná pre zvolený spôsob naloženia a prepravy odpadu), naloženie odpadu do VKK, manipulácia s VKK, ich preprava do zariadenia na zhodnocovanie odpadov a zhodnotenie odpadu vrátane všetkých poplatkov a činností súvisiacich s plnením predmetu zákazky pre komunálny odpad; druh odpadu podľa katalógu odpadov: 200201 biologicky rozložiteľný odpad /BRO/ Lístie, tráva. Množstvo odpadu za 48 mesiacov: 600 ton. Uvedené množstvo odpadu je len predpokladané. Skutočné odobraté množstvá odpadov budú závisieť od reálnych potrieb verejného obstarávateľa počas platnosti zmluvy. Miesto odberu odpadu: Zberný dvor mestskej časti Bratislava-Vrakuňa na Majerskej ul. v Bratislave (za ČOV). Zberný dvor je oplotený, s obsluhou pracovníkom, ktorý bude zabezpečovať uzatvorenie alebo obmedzenie prevádzky zberného dvora. Vstupná brána do zberného dvora je 6 m, zberný dvor svojou výmerou má možnosti vstupu a otáčania aj väčších nákladných vozidiel a manipulácie s VKK, aj priestor na dočasné umiestnenie stroja na prípadnú úpravu odpadu. Poskytovateľ služby musí mať platný súhlas podľa príslušných právnych predpisov Slovenskej republiky na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov, najmä nie však výlučne v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch (príp. zákon o integrovanom povoľovaní) v znení ich zmien a doplnení a s plnením v súlade s predmetom zákazky počas celej doby trvania zmluvy na predmet zákazky s verejným obstarávateľom. Poskytovateľ služby musí mať uzatvorenú zmluvu s obcou podľa § 81 ods.13. zákona č.79/2015 Z.z. o odpadoch, na nakladanie s príslušným druhom odpadu s ktorým nakladá na základe tejto zmluvy počas celej doby trvania zmluvy na predmet zákazky s verejným obstarávateľom.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Zábezpeka sa nevyžaduje. Vyhodnotenie reverzným postupom.