Zdravotné pomôcky a osobné ochranné pracovné prostriedky pre účely poskytovania zdravotnej starostlivosti.. Jednorazové ochranné rukavice - vyšetrovacie nitrilové - musia byť jemné - pružné a dostatočne pevné proti roztrhnutiu - umožňujúce dobré hmatové vlastnosti - musia byť nesterilné - určené na jednorazové použitie - nepudrované - vodotesné - zabraňujúce prieniku mikrooganizmov - pravoľavé (obojručné) s ochranným lemom - určené na poskytovanie zdravotnej starostlivosti (medicínske, vyšetrovacie) - určené na výkon laboratórnych činností - určené na výkon upratovania a dezinfekcie - materiál nitril - veľkosť S, M - požaduje sa balenie po 100 ks, 180 ks, 200 ks - farba:preferuje samodrá, biela, prípadne priehľadná alebo iné svetlé farby. Položky predmetu zákazky: 1. Jednorazové ochranné rukavice - vyšetrovacie nitrilové, veľkosť S 2. Jednorazové ochranné rukavice - vyšetrovacie nitrilové, veľkosť M
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi (VO), bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. VO bude postupovať v zmysle § 66 ods. 7 ZVO a ponuky sa predkladajú podľa § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a pokynov uvedených v SP. 3. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady JED, v takom prípade je povinný vyplniť ho v súlade so ZVO. 4. VO bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEP. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia s v systéme JOSEP. považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEP. a to v súlade s funkcionalitou systému. Podrobnosti sú opísané v SP. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEP. umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ 6. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: a) v systéme JOSEP. registráciou a prihlásením pomocou OP s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEP. a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom, b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEP. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEP. a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom, c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEP. a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný emailom, d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEP. a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom, e) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 pracovné dni (v rámci EÚ) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. O odoslaní listovej zásielky je uchádzač informovaný e-mailom. 7. SP a všetky dokumenty potrebné k vypracovaniu ponuky vrátane príslušných informácií týkajúcich sa prípravnej trhovej konzultácie k predmetnému obstarávaniu budú uverejnené v príslušnej zákazke na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/12785/summary, v systéme JOSEP. umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím VO umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 8. Uchádzači, s ktorými bude podpísaná zmluva a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora, v prípade ak to bude relevantné v súlade s platnou legislatívou. 9. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení VO, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO v platnom znení. 10. VO nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 11. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v SP. SP sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme.