Vyhlásené obstarávanie

Nákup pohonných hmôt prostredníctvom kariet na čerpanie pohonných hmôt - čipov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Dopravný podnik mesta Žiliny s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 723 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09134100-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
28. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
29. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
29. November 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk, nakoľko v tomto verejnom obstarávaní sa nebude realizovať elektronická aukcia. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Nákup pohonných hmôt prostredníctvom kariet na čerpanie pohonných hmôt - čipov

Nákup pohonných hmôt prostredníctvom kariet na čerpanie pohonných hmôt - čipov

Nákup pohonných hmôt prostredníctvom kariet na čerpanie pohonných hmôt - čipov

Nákup pohonných hmôt prostredníctvom kariet na čerpanie pohonných hmôt - čipov

Nákup pohonných hmôt prostredníctvom kariet na čerpanie pohonných hmôt - čipov

Nákup pohonných hmôt prostredníctvom kariet na čerpanie pohonných hmôt - čipov

Nákup pohonných hmôt prostredníctvom kariet na čerpanie pohonných hmôt - čipov

Nákup pohonných hmôt prostredníctvom kariet na čerpanie pohonných hmôt - čipov

Nákup pohonných hmôt prostredníctvom kariet na čerpanie pohonných hmôt - čipov

Nákup pohonných hmôt prostredníctvom kariet na čerpanie pohonných hmôt - čipov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je bezhotovostný nákup pohonných hmôt - motorovej nafty. Nákup sa bude realizovať prostredníctvom kariet na čerpanie pohonných hmôt t.j. tankovacích kariet respektíve čipov na čerpacej stanici (vlastnej alebo zmluvnej) úspešného uchádzača, ktorá umožňuje realizovať tankovanie pohonných hmôt na princípe akceptácie tankovacích kariet respektíve čipov vydaných úspešný uchádzačom. Súčasťou predmetu zákazky je aj vystavenie a dodanie tankovacích kariet respektíve čipov a poskytovanie súvisiacich služieb. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je bezhotovostný nákup pohonných hmôt - motorovej nafty. Nákup sa bude realizovať prostredníctvom kariet na čerpanie pohonných hmôt t.j. tankovacích kariet respektíve čipov na čerpacej stanici (vlastnej alebo zmluvnej) úspešného uchádzača, ktorá umožňuje realizovať tankovanie pohonných hmôt na princípe akceptácie tankovacích kariet respektíve čipov vydaných úspešný uchádzačom. Súčasťou predmetu zákazky je aj vystavenie a dodanie tankovacích kariet respektíve čipov a poskytovanie súvisiacich služieb. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Obstarávateľ zverejňuje dokumenty k verejnému obstarávaniu zákazky na portáli www.ezakazky.sk pod predmetnou zákazkou. Dokumenty a informácie k predmetnej zákazke sú tiež zverejnené v profile obstarávateľa na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/7482. Jazykom písomného dorozumievania a komunikácie je slovenský jazyk, akceptovaný je aj český jazyk. V súlade s ustanovením § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa komunikácia bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. Uchádzač pri registrácii a komunikácii postupuje podľa súťažných podkladov a pokynov uvedených v platnej príručke uchádzača, ktorá je dostupná na webovej adrese: https://www.ezakazky.sk/uploads/document/Manual_eZakazky_Uchadzac_10.0.0_r01_SK.pdf. V tejto príručke sú tiež uvedené minimálne požiadavky na technické vybavenie, ktoré je možné použiť na elektronickú komunikáciu v procese tohto verejného obstarávania. Predmetná zákazka má v systéme elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk nastavenú povinnosť overenia identity uchádzača pomocou eID. Problematika a postupy overenia identity uchádzača pomocou eID sú uvedené v platnej príručke uchádzača, ktorá je dostupná na vyššie uvedenej webovej adrese. V prípade akýchkoľvek problémov s funkcionalitou systému pre elektronickú komunikáciu eZakazky na portáli www.ezakazky.sk sa môže hospodársky subjekt obrátiť na centrum podpory, ktorá je dostupná na webovej adrese: https://www.ezakazky.sk/index.cfm?module=system&page=Contact. Komisia na vyhodnotenie ponúk zriadená obstarávateľom sa bude v rámci vyhodnotenia podmienok účasti (ponúk) zaoberať podmienkou podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Lehota podľa § 56 ods. 15 zákona o verejnom obstarávaní je 30 pracovných dní.