Dodávka cloudového systému SMART CITY pre podporu elektronizácie služieb mesta a občanov
Verejný obstarávateľ požaduje komplexnú dodávku riešenia centrálneho systému Smart City (Smart platformy), riešeného prostredníctvom cloud platformy. Cieľom je poskytnutie integrovaného systémového cloudového riešenia na pripojenie IoT zariadení a tiež riešení dodaných pri nasadzovaní moderných technológií.. Verejný obstarávateľ požaduje, aby dodávateľ integroval predspracované informácie z jednotlivých častí riešenia mesta ako sú údaje pri spravovaní problematík: * management odvozu odpadu, * dynamická pasportizácia založená na video technológii, * monitorovanie ovzdušia, * dohlaď nad plynulosťou a bezpečnosťou cestnej premávky, * privátny priestor občana, dodávka mobilnej aplikácie Súčasťou je ďalej SLA podpora počas doby udržateľnosti - 5 rokov po ukončení dodávky.
V súlade s § 112 ods. 6 sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja : Portál pre elektronickú komunikáciu ActiveProcurement na adrese : https://michalovce.e-obstaranie.sk. Portál ActiveProcurement je verejne dostupný na internete na vyššie uvedenej adrese prostredníctvom dostupných internetových prehliadačov. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávaním. Súťažné podklady sú poskytované aj bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie ( http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/ 5769 vo formáte pdf. Záujemcov upozorňujeme, že celý proces verejného obstarávania bude realizovaný elektronicky len prostredníctvom portálu https://michalovce.e-obstaranie.sk, preto je potrebná registrácia na uvedenom portáli - podrobný postup registrácie je uvedený v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, bude povinný : a)ak využije pre plnenie subdodávateľov, uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaj o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v súlade s §41 ods. 3 zákona o VO, b) byť registrovaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zmluva o dielo s úspešným uchádzačom sa podpíše a nadobudne účinnosť až po kladnej verifikácii procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie je zamerané ako obstarávanie inovácií a zelené verejné obstarávanie, .