Vyhlásené obstarávanie

Polygrafické služby 2021


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
500 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79800000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
7. December 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
11. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuky. Na otváraní ponúk je potrebné predložiť poverenie na zúčastnenie sa otvárania obálok podpísané štatutárom inštitúcie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Polygrafické služby 2021

Polygrafické služby 2021

Polygrafické služby 2021

Polygrafické služby 2021

Opis obstarávania

Tlač rôznych druhov tlačovín podľa predpokladaných požiadaviek v Prílohe č. 6 súťažných podkladov Špecifikácia predmetu dohody, ich knihárske a dokončovacie spracovanie, balenie a distribúcia na miesto určenia podľa jednotlivých čiastkových zmlúv (objednávok), príp. grafické návrhy vybratých zákaziek.. Tlač rôznych druhov tlačovín podľa predpokladaných požiadaviek v Prílohe č. 6 súťažných podkladov Špecifikácia predmetu dohody, ich knihárske a dokončovacie spracovanie, balenie a distribúcia na miesto určenia podľa jednotlivých čiastkových zmlúv (objednávok), príp. grafické návrhy vybratých zákaziek.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 25 000 €. Podmienky zloženia sú uvedené v súťažných podkladoch. Spôsob realizácie komunikácie je uvedený v súťažných podkladoch a bude prebiehať cez portál www.ezakazky.sk, na ktorý sa musí záujemca registrovať aby si mohol stiahnuť súťažné podklady a zapojiť sa do procesu verejnej súťaže. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Uchádzač môže predbežne doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom nahradiť podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom. Obstarávanie dodávky služby prebehne postupom nadlimitnej zákazky v súlade s § 66 ods. 7 zákona (tzv. super reverz ). Podľa § 38 ods. 1 písm. d) zákona si verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) zákona. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž, ak sa táto podmienka uvedie v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na internetovej adrese www.ezakazky.sk.Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač predkladá ponuku na celý predmet zákazky. Z technických dôvodov, dôvodov zabezpečenia plnej funkčnosti a zabezpečenia servisu a záručných lehôt nie je možno predmet zákazky rozdeliť na časti.