Vyhlásené obstarávanie

Výkon správy nebytových priestorov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
94 100,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79993000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. December 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
3. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Karlova Ves, Nám. Sv. Františka 8, Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ v súlade s §52 ods. 3 ZVO je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zúčastnení oprávnení zástupcovia uchádzačov musia dodržať hygienické pravidlá podľa aktuálnych epidemiologických nariadení budú dodržiavať odstup minimálne 2 metre.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Výsledky

Výkon správy nebytových priestorov

Opis obstarávania

Výkon správy nebytových priestorov. Predmetom zákazky je záväzok správcu, že bude pre vlastníka zariaďovať za odplatu správu nebytových priestorov budovy základnej školy na Majerníkovej 60, ktorej výlučným vlastníkom je Mestská časť Bratislava-Karlova Ves. Predmetný nebytový priestor je užívaný nájomníkmi na základe nájomných zmlúv. Podrobné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 2. Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 - 11 preukázanie alebo plnenie osobitných zmluvných podmienok (§ 42 ods. 12). 3. Verejné obstarávanie bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18 vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke UVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo VO sa za moment doručenia dôležitých písomností najmä tých, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 4. Od úspešného uchádzača sa ku podpisu zmluvy vyžaduje predložiť doklad o uzatvorenom poistení za škodu spôsobenom pri výkone činnosti ako aj potvrdenie o zaplatení poistného, ktoré budú prílohou k zmluve. 5. Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek zákona č. 315/2016 Z.z. (zákon o RPVS) 9. Prípadné zadanie zákazky subdodávateľom, podľa návrhu uchádzača v ponuke, bude podľa § 41 ZVO upravené v zmluve, vrátane určenia pravidiel výmeny subdodávateľov. 10. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 20 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa ustanovení § 56 ods. 2 až ods. 7 ZVO, ak bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. 11. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky. 12. Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. 13. Bližšie informácie sú uvedené v SP.