Vyhlásené obstarávanie

Potraviny pre FNsP Nové Zámky na obdobie 24 mesiacov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 487 480,30
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. December 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
25. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
31. Júl 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
VO neumožňuje osobnú účasť na otváraní ponúk . V súvislosti so šírením vírusu COVID-19 a prijatia opatrení týkajúcich sa najmä zákazu, resp. obmedzenia návštev a pobytu v jednotlivých budovách VO je otváranie ponúk zabezpečené výlučne prostredníctvom využitia funkcionality On-line sprístupnenie ponúk uchádzačom, ktorú umožňuje a poskytuje IS EVO.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Nie

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Potraviny pre FNsP Nové Zámky na obdobie 24 mesiacov

Potraviny pre FNsP Nové Zámky na obdobie 24 mesiacov

Potraviny pre FNsP Nové Zámky na obdobie 24 mesiacov

Potraviny pre FNsP Nové Zámky na obdobie 24 mesiacov

Potraviny pre FNsP Nové Zámky na obdobie 24 mesiacov

Potraviny pre FNsP Nové Zámky na obdobie 24 mesiacov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka potravín pre FNsP Nové Zámky na obdobie 24 mesiacov. Predmet zákazky je rozdelený do 8 samostatných častí, ktoré sa samostatne vyhodnocujú. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom obstarávania je nákup a dodávka čerstvého kuchynského opracovaného mäsa a mäsových výrobkov. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami.Predmetom obstarávania je nákup a dodávka mrazeného hydinového mäsa a hydinových výrobkov (nie chladených). Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami.Predmetom obstarávania je nákup a dodávka mrazenej zeleniny a ovocia, ryby mrazené a výrobky z rýb. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami.Predmetom obstarávania je nákup a dodávka mlieka a mliečnych výrobkov. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami.Predmetom obstarávania je nákup a dodávka chlieb a pekárenských výrobkov. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami.Predmetom obstarávania je nákup a dodávka základných trvanlivých potravín. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami.Predmetom obstarávania je nákup a dodávka bujónov a vývarov. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami.Predmetom obstarávania je nákup a dodávka čerstvej zeleniny a ovocia. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto určenia. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom modernizovaného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Uvedené platí aj pre podanie revíznych postupov podanie náprav a námietok. V nadväznosti na uvedené upozorňujeme uchádzačov, že námietku je potrebné zároveň doručiť úradu pre verejné obstarávanie v zmysle § 170 ods. 8 písm. b) ZVO. 2. V modernizovanom systéme elektronického verejného obstarávania IS EVO je potrebné vyhľadať zákazku cez funkciu vyhľadávania zákaziek vo verejnej zóne portálu UVO - https://www.uvo.gov.sk. 3. Všetky príručky pre používanie IS EVO dostupné na adrese: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. 4.Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený a úplný priamy bezodplatný prístup k súťažným podkladom tzn. bez nutnosti registrácie na profile verejného obstarávateľa t.j. v elektronickom úložisku zriadeného ÚVO podľa §148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní na : http://www.uvo.gov.sk/profily. 5.Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme EVO považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné) a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. 6. Verejný obstarávateľ rozhodol, že v zmysle § 66 ods. 7 v nadväznosti na § 55 ods. 1 ZVO druhej vety vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční u uchádzača na 1 mieste v poradí po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk (tzv. super reverz). 7.Ďalšie podrobnosti o podmienkach tejto súťaže sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je : zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.