Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
78 290,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90910000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Január 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Február 2022
Dátum otvárania ponúk:
7. Február 2022
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2022
Miesto otvárania ponúk:
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou Žellová 2, Bratislava, Slovenská republika. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronickými prostriedkami v systéme EVO. Každý uchádzač, ktorý predložil ponuku má právo sa zúčastniť otvárania ponúk.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (FO), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (PO) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti (OP) a dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca sa preukáže OP, dokladom o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v administratívnej budove v Bratislave, a to pravidelné upratovanie nebytových kancelárskych priestorov chodieb, schodísk, kuchyniek, WC, spŕch, skladov, archívov, serverovne, apartmánu atď.. Stručný opis predmetu zákazky je uvedený v bode II.1.4) tejto výzvy na predkladanie ponúk. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ (VO) pri zadávaní tejto podlimitnej zákazky postupuje podľa § 20 ods. 1 a nasl. zákona. 2. 2.Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0) vedenom a sprístupnenom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom na webovom sídle https://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli EVO (Viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f7.html a v časti VIDEONÁVODY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html. 3.Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (vrátane editovateľných dokumentov) a na preukázanie splnenia podmienok účasti sú v súlade so zákonom od uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku VO podľa zákona prístupné v rámci systému EVO a predmetného verejného obstarávania a/alebo v profile VO na portáli www.uvo.gov.sk. 4.VO odporúča záujemcom, resp. uchádzačov, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľke konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu obstarávania 5.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6.Podmienky účasti podľa výzvy, bodu III.1.1) Osobné postavenie a spôsob ich preukazovania sú uvedené v prílohe č. 5 SP. Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 3 SP. 7.Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 8.Odôvodnenie nerozdelenia tejto zákazky na časti: Zákazka nie je rozdelená na časti vzhľadom na to, že predmet zákazky je homogénny z funkčného, časového, miestneho hľadiska, taktiež z hľadiska technických špecifikácií a typu uzavretej zmluvy. 9.Náklady spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 10.Neboli uplatnené sociálne aspekty, zelené VO, ani obstarávanie inovácií.