Vyhlásené obstarávanie

Obnova priemyselného objektu v bývalom areáli PCHZ - zateplenie ( zlepšenie energetickej efektívnosti)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kamil Mahút STAVOMAT a spol.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
223 988,77
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. September 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Október 2014
Dátum otvárania ponúk:
1. Október 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zlepšenie energetickej efektívnosti prevádzkových objektov spoločnosti STAVOMAT a spol., s.r.o výmenou výplní otvorov, zateplením fasády objektu a zateplením strechy. Podrobný popis predmetu zákazky je uvedený v časti (B) Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

(1) osoba podľa § poskytuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom vo svojom profile na www.uvo.gov.sk priamo pri predmetnej zákazke. Súťažné podklady vrátane projektovej dokumentácie a výkazu výmer si môžu záujemcovia stiahnuť v kompletnej podobe priamo na uvedenej adrese. Verejný obstarávateľ bude tiež zverejňovať všetky vysvetlenia k súťažným podkladov, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijaté žiadosti o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém UVO umožní. (2) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči osobe podľa §7 a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. (3) Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si osoba podľa §7 vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne: Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú do rúk fyzickej alebo právnickej osobe (ďalej len adresát). Ak pokus o doručenie zostane bezvýsledný, doručovateľ uloží písomnosť na pošte a adresáta o tom vhodným spôsobom upovedomí. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi. (4) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená alebo ak nastane niektorá z okolností vedených v § 46 zákona NR SR č. 25/2 006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov. (5) Akákoľvek komunikácia medzi osobou podľa §7 a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou, faxom a pod. ( ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa doručia aj v písomnej forme , najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami, pri DODRŽANÍ stanovených lehôt. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v písomnej forme je rozhodujúca písomná forma. (6) Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. (7) Ponuku záujemca doručí v zalepenej obálke s označením PONUKA - Obnova priemyselného objektu STAVOMAT - NEOTVÁRAŤ poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta osoby podľa §7. Na obale musí byť uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača. (8) Žiadosti o nápravu doručí záujemca poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu osoby podľa §7 a zároveň kópiu na kontaktné miesto osoby podľa §7 na adresu: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1 280/8,010 01 Žilina. (9) Osoba podľa §7 upozorňuje všetkých záujemcov, že dielo bude realizované v prípade pridelenia nenávratného finančného príspevku z Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast. V prípade nepridelenia nenávratného finančného príspevku si osoba podľa §7 vyhradzuje právo verejné obstarávanie zrušiť. (10) Osoba podľa §7 upozorňuje záujemcov a uchádzačov, že predmetné verejné obstarávanie pred podpísaním zmluvy s úspešným uchádzačom v zmysle § 24b a násl. zákona č. 528/2 008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskeho spoločenstva podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku (príslušným riadiacim orgánom). Osoba podľa §7 uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom iba za splnenia podmienky, že Poskytovateľ predmetné verejné obstarávanie pred uzavretím zmluvy s úspešným uchádzačom odsúhlasí.