Vyhlásené obstarávanie

BJÖRNSONOV DOM Ružomberok


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Ružomberok
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
383 075,97
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Marec 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
19. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
30. September 2022
Miesto otvárania ponúk:
Zasadacia miestnosť verejného obstarávateľa. Z dôvodu použitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, účasť uchádzačov sa neumožňuje.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

BJÖRNSONOV DOM Ružomberok

Opis obstarávania

Stavebné úpravy vnútorných priestorov a zateplenie jestvujúceho polyfunkčného domu BJÖRNSONOV DOM v Ružomberku. Objekt sa nachádza na Námestí Slobody č.10 v Ružomberku. Ide o dvojpodlažný dom s využitým podkrovím situovaný v uličnej zástavbe. Hlavný vstup je riešený cez podjazd priamo z Námestia Slobody. Orientácia objektu je západnou fasádou do námestia, z južnej strany je susedný objekt s odsadením od hranice pozemku, zo severnej strany je susedný objekt spojený štítovou stenou. Z východnej strany je pozemok prislúchajúci k objektu, na pozemku sú situované garáže. Objekt je využívaný niekoľkými organizáciami ako kancelárske priestory, v podkroví je malá prednášková miestnosť a priestor na malé výstavy. ZASTAVANÁ PLOCHA:243,15 m2 POČET PODLAŽÍ1 podzemné, 2 nadzemné, 1 podkrovie. Predpokladaný rozsah požadovaných prác počas trvania zmluvného vzťahu ako výsledku tohto postupu zadávania zákazky je špecifikovaný v oddiele B.1 súťažných podkladov označenom ako Opis predmetu zákazky, v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov a vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov. Rozsah zákazky je daný aj hodnotou zmluvného vzťahu, ktorá sa rovná predpokladanej hodnote zákazky určenej verejným obstarávateľom na základe aktualizácie rozpočtu vypracovaného spoločnosťou * ARCHITEKTONICKÝ ATELIÉR GAM, Námestie Andreja Hlinku 27, 034 01 RUŽOMBEROK, projektantom Ing. arch. Dávid Goč, autorizovaný architekt zdokumentovaného v dokumentácii z tohto postupu zadávania zákazky.

Doplňujúce informácie

1.Ver. obstarávateľ určuje v tomto postupe zadávania zákazky povinnosť zabezpečiť viazanosť ponuky uchádzača zábezpekou podľa § 112 ods. 13 v súbehu s § 46 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 3.831,00,-EUR (slovom: tritisícosemstotridsaťjedna eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 15. oddiel A1.. 2. Súťažné podklady a všetky informácie potrebné na vypracovanie ponúk sú dostupné aj v profile ver. obstarávateľa. 3. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky (IS), na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk (portál). Súťažné podklady (SP) a súvisiace dokumenty sú, po registrácii záujemcu, bez obmedzení dostupné na portáli. Prístup k súťažným podkladom: a) zadať do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) kliknúť na názov tejto zákazky, c) kliknúť na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlásiť sa do IS nasledovne: d1) v prípade existencie konta v IS, prihlásiť sa svojimi prihlasovacími údajmi (pri strate prihlasovacích údajov zvoliť možnosť ich doručenia elektronicky na svoju elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) v prípade existencie konta v IS, kliknúť na Registrácia a postupovať podľa pokynov uvedených pre registráciu v IS. Žiadosť o vysvetlenie podľa § 113 ods. 7 ZVO je potrebné doručiť vždy prostredníctvom IS, iný spôsob doručenia sa neakceptuje, a to v rámci celej komunikácie, pokiaľ vo výzve alebo v SP nie je uvedené inak. Podrobnosti o určenom spôsobe komunikácie sú uvedené v SP, najmä v bode 10 ich oddielu A.1. Komunikačným jazykom je slovenský jazyk. 4. Ver. obstarávateľ odporúča obhliadku miesta plnenia. Bližšie informácie o obhliadke sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 12 oddiel A.1. 5.Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými predpismi SR a právnymi aktmi EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6. Výzva vrátane jej redakčných opráv a vysvetlení informácií v nej uvedených a súťažné podklady vrátane ich všetkých príloh, vysvetlení a doplnení predstavujú zadávaciu dokumentáciu v tomto ver. obstarávaní, ktorá obsahuje nevyhnutné informácie potrebné pre prípravu regulárnej a prijateľnej ponuky pre verejného obstarávateľa. 7. V nadväznosti na podmienku uvedenú v § 40 ods. 6 písm. g) ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že vylúči z tohto ver. obstarávania záujemcu alebo uchádzača v prípade ak bude mať dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v tomto ver. obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 8. Ver. obstarávateľ, vo vzťahu k preukazovaniu určených podmienok účasti, uzná i doklady vydané príslušnými oprávnenými subjektmi iných členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, pokiaľ z nich bude jednoznačne vyplývať splnenie podmienok preukazujúcich príslušnú určenú podmienku účasti v súlade s príslušným všeobecne záväzným predpisom.