Vyhlásené obstarávanie

Envirocentrum Konrádovce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Konrádovce
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
271 389,53
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
25. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie elektronicky predložených ponúk je verejné podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní. Osoby zastupujúce konkrétny hospodársky subjekt - prístup je riadený funkcionalitou elektronického nástroja použitého na verejné obstarávanie.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je: Časť č. 1: Celková rekonštrukcia budovy, zmeny pre dosiahnutie lepšej energetickej účinnosti budovy. Výmena strešnej a stropnej konštrukcie, výmena strešnej krytiny, zateplenie fasády a stropu. Vybudovanie drenážneho systému, odizolovanie proti zemnej a podzemnej vlhkosti a zateplenie základov. Vybudovanie plnohodnotných hygienických miestností pre návštevníkov envirocentra a upratovačky. Sanácia dvoch učební pre potreby envirocentra a vybudovanie počítačovej učebne. Zateplenie a zvýšenie podlahy s vybudovaním teplovodného systému podlahového vykurovania s napojením na tepelné čerpadlo. Vybudovanie fotovoltaiky pre napojenie tepelného čerpadla. Časť č. 2: Vybudovanie zadržiavacích jazierok do ktorých bude zvedený drenážny a dážďový systém (dažďové jazierka). Rozsah predmetu zákazky je podrobne riešený vo výkazoch výmer a v projektovej dokumentácii, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je celková rekonštrukcia budovy, zmeny pre dosiahnutie lepšej energetickej účinnosti budovy. Výmena strešnej a stropnej konštrukcie, výmena strešnej krytiny, zateplenie fasády a stropu. Vybudovanie drenážneho systému, odizolovanie proti zemnej a podzemnej vlhkosti a zateplenie základov. Vybudovanie plnohodnotných hygienických miestností pre návštevníkov envirocentra a upratovačky. Sanácia dvoch učební pre potreby envirocentra a vybudovanie počítačovej učebne. Zateplenie a zvýšenie podlahy s vybudovaním teplovodného systému podlahového vykurovania s napojením na tepelné čerpadlo. Vybudovanie fotovoltaiky pre napojenie tepelného čerpadla. Rozsah predmetu zákazky je podrobne riešený vo výkazoch výmer a v projektovej dokumentácii, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.Vybudovanie zadržiavacích jazierok do ktorých bude zvedený drenážny a dážďový systém (dažďové jazierka). Projekt rieši dažďovú kanalizáciu- odvedenie dažďových vôd navrhovanej budovy envirocentra v obci Konrádovce, okres Rimavská Sobota a jej vsakovanie v dažďových záhradách. Riešené sú dimenzie, trasy, napojenia, spády, tvarovky zvodových a odpadových potrubí dažďovej kanalizácie. Rozsah predmetu zákazky je podrobne riešený vo výkazoch výmer a v projektovej dokumentácii, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Pre obidve Časti: Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. 2. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ, ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk/oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. 3. Podlimitná zákazka sa zadáva v súlade s § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 4. Zmluva s úspešným uchádzačom je uzavretá jej podpisom oboma zmluvnými stranami, stáva sa platnou dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnou kumulatívnym splnením nasledovných podmienok: -zverejnením zmluvy v súlade so zákonom, a to dňom nasledujúcim po jej zverejnení na webovom sídle verejného obstarávateľa, - verejnému obstarávateľovi budú preukázateľne pridelené finančné prostriedky na krytie nákladov na nadobudnutie predmetu zákazky, - proces tohto verejného obstarávania bude preukázateľne schválený poskytovateľom finančných prostriedkov na krytie nákladov na nadobudnutie predmetu zákazky, tzv. dňom doručenia kladnej správy z kontroly verejného obstarávania. Pre Časť č. 1: 1.Verejný obstarávateľ nesmie uzavriet zmluvu s uchadzacom alebo uchadzacmi, ktori maju povinnost zapisovat sa do registra partnerov verejneho sektora a nie su zapisani v registri partnerov verejneho sektora alebo ktorych subdodavatelia alebo subdodavatelia podla osobitneho predpisu, ktori maju povinnost zapisovat sa do registra partnerov verejneho sektora a nie su zapisani v registri partnerov verejneho sektora.