Vyhlásené obstarávanie

Stavebný dozor


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Žilinský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
517 360,83
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71250000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
2. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk uchádzačom (tj. osoby, ktoré predložili ponuku). Uchádzač môže byť zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Každá fyzická osoba sa preukáže identifikačným dokladom a aj prípadným písomným splnomocnením od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 10

Výsledky

Stavebný dozor

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služby stavebno-technického dozoru v zložení kľúčových a nekľúčových odborníkov pri zhotovovaní stavebného diela v rozsahu projektovej dokumentácie, ako dozorujúcemu tímu s popisom činností a zodpovedností uvedených v zmluve o dielo a jej prílohách. Predmet zákazky je rozdelený na dve časti, pričom sa služby stavebného dozoru požadujú v zložení: pre Časť 1 - kľúčoví odborníci: vedúci tímu stavebno-technického dozoru, odborník na dopravné stavby cesty, odborník na mosty a nekľúčoví odborníci: odborník geotechnik, geodet - autorizovaný geodet, inžinier pre zabezpečenie kvality, koordinátor bezpečnosti, enviromentálny dozor; pre Časť 2 - kľúčový odborník: vedúci tímu stavebno-technického dozoru a nekľúčoví odborníci: odborník geodet - autorizovaný geodet, inžinier pre zabezpečenie kvality, enviromentálny dozor. Požiadavky na poskytnutie služby kľúčových a nekľúčových odborníkov sú uvedené v návrhoch zmlúv o dielo a v ich prílohách, a to osobitne ku každej časti predmetu zákazky a na každého odborníka. Bližší opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.. Predmetom tejto časti je stavebno-technický dozor, ktorý sa požaduje v zložení personálu kľúčových a nekľúčových odborníkov pri zhotovení diela - vybudovanie cyklodopravnej trasy navrhnutej ako obojsmerná v kategórii CYK 2x1,50m v okrese Bytča, stavebné dielo financované zo štrukturálnych zdrojov. Stavebný dozor sa požaduje v zložení - kľúčoví odborníci: vedúci tímu stavebno-technického dozoru, odborník na dopravné stavby cesty, odborník na mosty a nekľúčoví odborníci: odborník geotechnik, geodet - autorizovaný geodet, inžinier pre zabezpečenie kvality, koordinátor bezpečnosti, enviromentálny dozor; Požadovaný rozsah činností a požiadavky na poskytnutie služby kľúčových a nekľúčových odborníkov sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo a v ich prílohách, a to osobitne ku každému odborníkovi. Bližší opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.Predmetom tejto časti je stavebno-technický dozor, ktorý sa požaduje v zložení personálu kľúčového odborníka a nekľúčových odborníkov pri zhotovení diela - prestavba mostného objektu v obci Podbiel, stavebné dielo financované zo štrukturálnych zdrojov. Stavebný dozor sa požaduje v zložení - kľúčového odborníka: vedúci tímu stavebno-technického dozoru a nekľúčových odborníkov: geodet - autorizovaný geodet, inžinier pre zabezpečenie kvality, enviromentálny dozor. Požadovaný rozsah činností a požiadavky na poskytnutie služby kľúčového odborníka a nekľúčových odborníkov sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo a v ich prílohách, a to osobitne ku každému odborníkovi. Bližší opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH za príslušnú časť predmetu zákazky oceneného podľa návrhu uchádzača na plnenie kritérií a Zmluvy o dielo. Celková cena za predmet zákazky musí byť uvedená v eurách s DPH a zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta. Rozhodovacie kritéria pre prípad zhody celkovej ceny za predmet zákazky: V prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepšiu ponuku toho uchádzača, ktorý predložil v návrhu uchádzača na plnenie kritérií nižšiu cenu (sumu celkom na odborníka) za kľúčového odborníka "vedúci tímu STD" naceňovanú v prílohe č. 2 " Návrh uchádzača na plnenie kritérií" návrhu Zmluvy o dielo, a to rovnako platí pre časť 1 a pre časť 2 predmetu zákazky. 2. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a poplatkov, vrátane nákladov na komunikáciu v súlade so špecifikáciou predmetu zákazky. Záujemca je pred predložením svojej ponuky povinný vziať do úvahy všetko, čo je nevyhnutné na úplné a riadne plnenie zmluvy, pričom do svojich cien zahrnie všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky. 3. V zmysle § 66 ods. 7 ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Viac informácií je v súťažných podkladoch. (aplikuje sa tzv. Super reverz). 4. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED-om musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 5. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 6. Ponuky sa predkladajú podľa § 49 ZVO prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená v rámci príslušnej zákazky v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Možné spôsoby autentifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch spolu s potrebnými lehotami. 7. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky: Pre časť 1 vo výške 11 000,00 € a pre časť 2 vo výške 4 000,00 €. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Obhliadka miesta poskytnutia služby pri realizácii prác nie je potrebná. 9. Verejný obstarávateľ za poskytnutie riadnej súčinnosti na uzavretie zmluvy podľa § 56 ZVO považuje súčinnosť podrobne opísanú v bode 27. príslušných súťažných podkladov, pričom lehota na poskytnutie súčinnosti bude 10 pracovných dní. 10. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom.