Vyhlásené obstarávanie

Potraviny


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 233 464,64
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15000000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
25. Apríl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
10. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Opis obstarávania

Kategória č.1 ovocie a zelenina Kategória č.2 chlieb pečivo Kategória č.3 mlieko a mliečne výrobky Kategória č.4 základné potraviny Kategória č.5 mrazené potraviny Kategória č.6 mäso a mäsové výrobky Kategória č.7 zemiaky čistené Kategória č.8 slepačie vajcia. Povaha predpokladaných nákupov v rámci dynamického nákupného systému: Kategória č.1 ovocie a zelenina Kategória č.2 chlieb pečivo Kategória č.3 mlieko a mliečne výrobky Kategória č.4 základné potraviny Kategória č.5 mrazené potraviny Kategória č.6 mäso a mäsové výrobky Kategória č.7 zemiaky čistené Kategória č.8 slepačie vajcia Záujemca môže predložiť svoju žiadosť o účasť pre jednu, viacero alebo všetky kategórie. Povaha predpokladaných nákupov v rámci dynamického nákupného systému tvorí príloha č. 3 Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody - Dynamický nákupný systém bude zriadený na obdobie 48 mesiacov odo dňa zriadenia., Rámcová zmluva sa bude uzatvárať na maximálne 6. mesiacov v zmysle § 59. ods. 3 ZoVO. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po zaradení do DNS a pred aj po lehote na predkladanie ponúk vzťahujúcej sa ku konkrétnej zákazke postupovať v zmysle § 20 ZoVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému DNS ako aj k jednotlivým zákazkám bude uverejnená v príslušnej časti v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Ponuky a žiadosti o zaradenie v rámci konkrétnych zákaziek budú vyhotovené elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZoVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť týmito spôsobmi: a)v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. b)nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. c)vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE, a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. d)počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Všetky výdavky spojené so zaradením do DNS, s prípadnou a predložením ponuky do vybraných zákaziek znáša záujemca bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi.