Vyhlásené obstarávanie

Dodávka zdravotníckej techniky, zariadenia a vybavenia pre CIZS v Meste Tisovec


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Tisovec
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
134 160,01
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33000000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Máj 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
17. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka zdravotníckeho vybavenia, prístrojov a zariadenia pre Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v Meste Tisovec. Zákazka je rozdelená na 15 častí. Uchádzač predloží ponuku na jednu alebo viacero častí predmetu zákazky a to v nasledujúcom členení: Časť 1. predmetu zákazky: Vyšetrovacie kreslo Časť 2. predmetu zákazky: Vyšetrovacie ležadlo Časť 3. predmetu zákazky: Stomatologická lekárska súprava Časť 4. predmetu zákazky: Intraorálny RTG + RVG Časť 5. predmetu zákazky: Germicídny žiarič Časť 6. predmetu zákazky: Autokláv Časť 7. predmetu zákazky: Váha s výškomerom Časť 8. predmetu zákazky: Diagnostický systém do ambulancie Časť 9. predmetu zákazky: Defibrilátor Časť 10. predmetu zákazky: EKG Časť 11. predmetu zákazky: Kreslo na podávanie infúzií Časť 12.predmetu zákazky: Oftalmoskop Časť 13.predmetu zákazky: USG pre gynekologicko -pôrodnické vyšetrenie Časť 14.predmetu zákazky: Prístroj na meranie ABI indexu Časť 15.predmetu zákazky: Prístroj na meranie INR Podrobné špecifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je dodanie zdravotníckeho vybavenia, prístrojov a zariadenia pre Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v Meste Tisovec. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Verejné obstarávanie nemá sociálny aspekt, nejedná sa o zelené verejné obstarávanie vzhľadom na charakter zákazky, obstarávanie neobsahuje aspekty inovácií. 2. Zadávanie zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len "EVO") na www.uvo.gov.sk., verejný obstarávateľ neposkytuje záujemcom súťažné podklady, tie sú v plnej miere zverejnené priamo v profile verejného obstarávateľa. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Pre potreby predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia na www.uvo.gov.sk., z dôvodu validácie hospodárskeho subjektu je potrebné urobiť registráciu v predstihu. 4. Ponuka uchádzača musí obsahovať nasledovné dokumenty: - Príloha č. 1 PREDLOŽENIE PONUKY (Identifikačné údaje uchádzača) - Príloha č. 2 NÁVRH NA PLNENIE KRITÉRIÍ (vyplnený pre časť predmetu zákazky, za ktorú uchádzač predkladá ponuku). - Príloha č. 3 NÁVRH KÚPNEJ ZMLUVY (doplnený o DEFINÍCIU ZMLUVNÝCH STRÁN, s uvedením ceny za tú časť predmetu zákazky, na ktorý uchádzač predkladá ponuku). 5. Predpokladaná hodnota jednotlivých častí predmetu zákazky je uvedená v Nastavení zákazky - Časti zákazky. 5. Jediným kritériom vyhodnotenia ponúk je najnižšia cena v EUR s DPH za dodanie jednotlivých častí predmetu zákazky. Ak bude predložená viac ako jedna ponuka, prijímateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti po vyhodnotení ponúk na základe kritériá/kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoje ponuky a neboli vylúčení verejný obstarávateľ zašle oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk. V prípade, že dôjde k predloženiu totožnej cenovej ponuky (sumy) pre tú istú časť predmetu zákazky viacerými uchádzačmi, prednosť má cenová ponuka pre danú časť predmetu zákazky toho uchádzača, ktorá bola predložená v časom poradí prvá. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu. 7. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 8. Nepredpokladá sa využitie elektronickej aukcie.