Vyhlásené obstarávanie

Zber, zneškodnenie a zhodnotenie komunálneho odpadu v obci Plavecký Štvrtok


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Plavecký Štvrtok
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
85 345,41
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90500000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Máj 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Máj 2022
Dátum otvárania ponúk:
31. Máj 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nakladanie s odpadmi v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v obci Plavecký Štvrtok. Ide najmä o tieto služby: Odvoz, likvidácia alebo aj zhodnotenie štyroch rôznych typov odpadu 1)Zmesový komunálny odpad (20 03 01) -zneškodnenie 2)Objemný odpad (20 03 07) - zneškodnenie 3)Drobný stavebný odpad (20 03 08)- zneškodnenie a zhodnotenie 4)Biologicky rozložiteľný dopad (20 02 01) - zhodnotenie Lehota poskytovania služby je do 31.12.2022.. Predmetom zákazky je nakladanie s odpadmi v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v obci Plavecký Štvrtok. Ide najmä o tieto služby: Odvoz, likvidácia alebo aj zhodnotenie štyroch rôznych typov odpadu do 31.12.2022. 1)Zmesový komunálny odpad (20 03 01) -zneškodnenie 2)Objemný odpad (20 03 07) - zneškodnenie 3)Drobný stavebný odpad (20 03 08)- zneškodnenie a zhodnotenie 4)Biologicky rozložiteľný dopad (20 02 01) - zhodnotenie. Podrobne viď v zadávacích podmienkach v profile zákazky. Link na súťažné podklady http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440906

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ poskytuje k výzve súťažné podklady v profile VO ako aj v IS EVO v časti Dokumenty zákazky- Súťažné podklady, jedná sa o zadávacie podklady, kde sú uvedené informácie potrebné na vypracovanie ponuky, predloženie ponuky a plnenie zmluvy. 2. Postup zadávania zákazky s nízkou hodnotou a komunikácia sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO ver. 18 (IS EVO). Záujemca/uchádzač musí byť evidovaný v informačnom systéme IS EVO na UVO ako užívateľ za Hospodársky subjekt, pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html viac o IS EVO viď https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Ak chce uchádzač predložiť ponuku musí mať aktívny a overený hospodársky subjekt. 1.krok: Treba vytvoriť a aktivovať účet na portáli ÚVO. 2.krok: vytvoriť a validovať hospodársky subjekt Pre hospodársky subjekt so schránkou na ÚPVS (www.slovensko.sk) aktivovanou na doručovanie odporúčame vykonať registráciu nového HS aspoň 2 pracovné dni pred zámerom predložiť ponuku/žiadosť o účasť. Po vykonaní kroku 2 je možné predložiť ponuku/žiadosť o účasť do zákazky Vytvorenie HS v IS EVO nesúvisí so zápisom do zoznamu Hosp. subjektov. Uvedený proces trvá pár dní preto odporúčame si registráciu vykonať v dostatočnom predstihu. Odporúčame sa registrovať alebo vstúpiť do zákazky napr. pre ďalšie automatické notifikácie, aj keď budú súvisiace dokumenty zverejňované v profile VO. Záujemca môže položiť aj otázku v menu "Položiť otázku". Zodpovedané budú bezodkladne najneskôr min. 1 prac. deň pred lehotou na predloženie ponúk ak sa požiadalo včas. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady ako aj vysvetlovanie budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa v časti pre danú zákazku na http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/440906 a sprístupnené v systéme EVO v deň zverejnenia výzvy vo vestníku. 3. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 4. Uchádzač môže využiť aj Jednotný európsky dokument, resp. čestné vyhlásenia na predbežné preukázanie splnenia podmienok účasti. 5.Na skupinu dodávateľov sa uplatnia pravidlá podľa § 37 ZVO 6.Pri využití subdodávateľov sa postupuje podľa § 41 ZVO. 7. Nepoužije sa elektronická aukcia. 8. Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať ponuky super reverzným spôsobom, tzn. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzn. uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí na základe kritérií ak príde k vylúčeniu vyhodnotí uchádzača na 2.mieste v poradí atď. 9. Súčinnosť na uzatvorenie zmluvy je 5 prac. dní od doručenia informácie o výsledku ver.obstarávania. 10. Pre zrušenie verejného obstarávania sa použijú primerane ustanovenia podľa § 57 ZVO.