Vyhlásené obstarávanie

Zateplenie budovy OcÚ v Demandiciach


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Demandice
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
236 982,02
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Máj 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Jún 2022
Dátum otvárania ponúk:
13. Jún 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmet obstarávania spočíva v realizácii rekonštrukčných stavebných prác obecného úradu v obci Demandice, (zateplenie budovy, výmena otvorových konštrukcií, výmena kotla a vybudovanie systému rekuperácie vzduchu a podobne) vedúcich k zlepšeniu energetickej náročnosti verejnej administratívnej budovy. Cieľom realizácie je odstrániť nevyhovujúci tepelno-technický stav obvodových konštrukcií budovy a zároveň dosiahnuť vhodné vnútorné klimatické prostredie. Rekonštrukcia a tým zlepšovanie tepelno-technických vlastností stavebných konštrukcií bude realizovaná na základe projektovej dokumentácie (príloha č. 1). Predpokladaný harmonogram stavebných prác sa odhaduje na 8 kalendárnych mesiacov (245 dní) s prihliadnutím na nepredvídateľné okolnosti. Financovanie stavby bude zabezpečené z vlastných zdrojov obce ako i zo zdrojov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (Pozn. Iba v prípade, ak obec Demandice ako žiadateľ o poskytnutie finančného príspevku uspeje v rámci výzvy OPKZP-PO4-SC431-2021-68.).. Predmet stavebných prác je bližšie popísaný v prílohe č. 1 - Projektová dokumentácia a v prílohe č. 2 - výkaz výmer Výzvy na predkladanie cenových ponúk.

Doplňujúce informácie

1. Informácie potrebné na vypracovanie ponuky, predloženie ponuky a plnenie zmluvy sú uverejnené v detaile zákazky v záložke Dokumenty zákazky na adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/441458 2. Komunikácia a predloženie ponuky v tomto verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO), Úradu vlády Slovenskej republiky www.uvo.gov.sk, s využitím všetkých jeho funkcionalít. 3. V prípade potreby, otázky týkajúce sa používania IS EVO záujemca môže zaslať na adresu: eplatforma@vlada.gov.sk alebo kontaktovať pracovníkov telefonicky na čísle: +421 2 209 25 100. 4. Verejné obstarávanie zohľadňuje sociálny aspekt, nakoľko predmet zákazky je realizovaný na území s prítomnosťou marginalizovaných rómskych komunít. Blužšie informácie o sociálnom aspekte sú uvedené v súťažných podkladoch a to vo výzve na predloženie cenovej ponuky a prílohe č. 3 tejto výzvy - návrh zmluvy o dielo.