Vyhlásené obstarávanie

Dodávanie stravy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Domov sociálnych služieb Rozsutec
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
283 210,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Jún 2022
Dátum otvárania ponúk:
27. Jún 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb v rozsahu prípravy hotovej celodennej stravy počas celého roka pre potreby Domova sociálnych služieb Rozsutec, Furmanská 4, 831 04 Bratislava vrátane jej každodenného dovozu, starostlivosti o nádoby a pravidelného odvozu neskonzumovaných zvyškov, a to v súlade s požiadavkami a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom.. Predmetom zákazky je poskytovanie služieb v rozsahu prípravy hotovej celodennej stravy počas celého roka pre potreby Domova sociálnych služieb Rozsutec, Furmanská 4, 831 04 Bratislava vrátane jej každodenného dovozu, starostlivosti o nádoby a pravidelného odvozu neskonzumovaných zvyškov, a to v súlade s požiadavkami a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom. Miesto realizácie: Domov sociálnych služieb Rozsutec, Furmanská 4, 831 04 Bratislava Predmet zákazky zahŕňa: - Prípravu a donášku hotovej celodennej stravy do miesta plnenia - Starostlivosť o nádoby - Pravidelný odvoz neskonzumovaných zvyškov a ich likvidácia - Dopravné a iné náklady súvisiace s poskytovaním služieb hromadného stravovania Predmet zákazky je podrobne vymedzený v prílohe č.1 Zmluvy o poskytovaní stravovacích služieb, ktorá tvorí súčasť súťažných podkladov zverejnených na profile verejného obstarávateľa.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 2. Ponuka predložená uchádzačom bude obsahovať: - doklad preukazujúci splnenie podmienky osobného postavenia § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO v prípade, že uchádzač je zahraničnou osobou, - doklady preukazujúce splnenie podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO, - doklady preukazujúce splnenie podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO, - vyplnený a oprávnenou osobou podpísaný "Návrh na plnenie kritéria" podľa prílohy zverejnenej v súťažných podkladoch, - čestné vyhlásenie o vytvorení skupiny dodávateľov v prípade, že uchádzač predkladá ponuku ako skupina dodávateľov vrátane plnomocenstva, v ktorom uchádzač preukazuje splnomocnenie pre konanie v mene skupiny dodávateľov. V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 3. Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované podľa kritéria na hodnotenie ponúk., ktoré je uvedené v prílohe súťažných podkladov - "Návrhu na plnenie" v časti "Sumarizácia nákladov" ako "SPOLU v EUR s DPH/Hodnotiace kritérium/". 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. 5. Uchádzač predložením ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže. 6. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 7. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.