Vyhlásené obstarávanie

Vybavenie novej prevádzky Drienok s.r.o., registrovaný sociálny podnik.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Drienok s. r. o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
96 522,30
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30213100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
18. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmet zákazky je rozdelený na trinásť častí: Časť č. 1 predmetu zákazky - IKT - notebook - 2 ks - Multifunkčná čierno-biela laserová tlačiareň - 1ks - LED tlačiareň multifunkčná - 1 ks Časť č. 2 predmetu zákazky - Nádoby na varenie, pečenie, gastronádoby. - gastronádoby - 35 ks - hrnce - 7 ks - kastróly - 3 ks - pokrievky - 6 ks - chafing - 1 ks Časť č. 3 predmetu zákazky - Dodávkové vozidlo - dodávkové vozidlo - 1 ks. Časť č. 4 predmetu zákazky - Traktorová kosačka rider - traktorová kosačka rider - 1 ks. Časť č. 5 predmetu zákazky - Kávovar dvojpákový - Kávovar dvojpákový- 1 ks Časť č. 6 predmetu zákazky - Plynové spotrebiče na varenie a pečenie - rôzne plynové spotrebiče. Časť č. 7 predmetu zákazky - Elektrické spotrebiče na varenie a pečenie. - elektrické spotrebiče na varenie a pečenie. Časť č. 8 predmetu zákazky - Odsávače. - priestorový odsávač pár - 1ks, - odsávač nástenný - 1 ks, - digestor nad gyros - 1 ks. Časť č. 9 predmetu zákazky - Umývacie zariadenia - umývačka riadu priebežná - 1 ks, - Umývačka pohárov - 1ks. Časť č.10 predmetu zákazky - Zariadenia na spracovanie potravín - Pizza miesič cesta - 1 ks - Škrabka zeleniny - 1 ks - Krájač zeleniny s veľkým otvorom - 1 ks - Nárezový stroj podklad nárezového stroja vyrobený z hliníkovej zliatiny - 1 ks - Mlynček na mäso nerez - 1 ks Časť č. 11 predmetu zákazky - Chladnička - chladnička - 6 ks Časť č. 12 predmetu zákazky - Nábytok a vybavenie prevádzky - rôzny nábytok a vybavenie prevádzky. Časť č. 13 predmetu zákazky - Ohrevné vozíky - Ohrevný vozík na výdaj - 1 ks - Ohrevný vozík na taniere - 1 ks Typ zmluvného vzťahu: Kúpna zmluva uzavretá podľa zákona 409 a nasl. zák. č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. (Obchodný zákonník) (platí pre všetky časti predmetu zákazky). Doba trvania zmluvného vzťahu: do 90 dní od platnosti a účinnosti Kúpnej zmluvy (platí pre všetky časti predmetu zákazky). Miesto dodania predmetu zákazky: Drienok s.r.o., registrovaný sociálny podnik, Kollárovo námestie 314/10, 038 21 Mošovce (platí pre všetky časti predmetu zákazky). Predmet zákazky je rozdelený na trinásť (13) častí. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť predmetu zákazky alebo môže predložiť ponuky na viacej častí predmetu zákazky alebo môže predložiť ponuky na všetky časti predmetu zákazky. Ponuky môžu byť predložené na niekoľko častí predmetu zákazky v akejkoľvek kombinácii. Predpokladaná hodnota zákazky: - 96 522,30 v EUR bez DPH (cena spolu za všetky časti predmetu zákazky) Časť č. 1 predmetu zákazky - IKT - 2 173,00 EUR bez DPH Časť č. 2 predmetu zákazky - Nádoby na varenie, pečenie, gastronádoby - 2 441,82 EUR bez DPH Časť č. 3 predmetu zákazky - Dodávkové vozidlo - 27 384,56 EUR bez DPH Časť č. 4 predmetu zákazky - Traktorová kosačka rider - 5 208,75 EUR bez DPH Časť č. 5 predmetu zákazky - Kávovar dvojpákový -3 583,40 EUR bez DPH Časť č. 6 predmetu zákazky - Plynové spotrebiče na varenie a pečenie - 7 117,20 UER bez DPH Časť č. 7 predmetu zákazky - Elektrické spotrebiče na varenie a pečenie - 14 134,53 EUR bez DPH Časť č. 8 predmetu zákazky - Odsávače - 5 307,50 EUR bez DPH Časť č. 9 predmetu zákazky - Umývacie zariadenia - 4 089,20 EUR bez DPH Časť č.10 predmetu zákazky - Zariadenia na spracovanie potravín - 5 152,50 EUR bez DPH Časť č. 11 predmetu zákazky - Chladnička - 6 515,00 UER bez DPH Časť č. 12 predmetu zákazky - Nábytok a vybavenie prevádzky - 11 772,44 EUR bez DPH Časť č. 13 predmetu zákazky - Ohrevné vozíky - 1 642,40 EUR bez DPH Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "Výzva_na predkladanie ponúk_§117_DRIENOK_30_06_2022", ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443815. Predmet zákazky je rozdelený na trinásť častí: Časť č. 1 predmetu zákazky - IKT - notebook - 2 ks - Multifunkčná čierno-biela laserová tlačiareň - 1ks - LED tlačiareň multifunkčná - 1 ks Časť č. 2 predmetu zákazky - Nádoby na varenie, pečenie, gastronádoby. - gastronádoby - 35 ks - hrnce - 7 ks - kastróly - 3 ks - pokrievky - 6 ks - chafing - 1 ks Časť č. 3 predmetu zákazky - Dodávkové vozidlo - dodávkové vozidlo - 1 ks. Časť č. 4 predmetu zákazky - Traktorová kosačka rider - traktorová kosačka rider - 1 ks. Časť č. 5 predmetu zákazky - Kávovar dvojpákový - Kávovar dvojpákový- 1 ks Časť č. 6 predmetu zákazky - Plynové spotrebiče na varenie a pečenie - rôzne plynové spotrebiče. Časť č. 7 predmetu zákazky - Elektrické spotrebiče na varenie a pečenie. - elektrické spotrebiče na varenie a pečenie. Časť č. 8 predmetu zákazky - Odsávače. - priestorový odsávač pár - 1ks, - odsávač nástenný - 1 ks, - digestor nad gyros - 1 ks. Časť č. 9 predmetu zákazky - Umývacie zariadenia - umývačka riadu priebežná - 1 ks, - Umývačka pohárov - 1ks. Časť č.10 predmetu zákazky - Zariadenia na spracovanie potravín - Pizza miesič cesta - 1 ks - Škrabka zeleniny - 1 ks - Krájač zeleniny s veľkým otvorom - 1 ks - Nárezový stroj podklad nárezového stroja vyrobený z hliníkovej zliatiny - 1 ks - Mlynček na mäso nerez - 1 ks Časť č. 11 predmetu zákazky - Chladnička - chladnička - 6 ks Časť č. 12 predmetu zákazky - Nábytok a vybavenie prevádzky - rôzny nábytok a vybavenie prevádzky. Časť č. 13 predmetu zákazky - Ohrevné vozíky - Ohrevný vozík na výdaj - 1 ks - Ohrevný vozík na taniere - 1 ks Typ zmluvného vzťahu: Kúpna zmluva uzavretá podľa zákona 409 a nasl. zák. č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. (Obchodný zákonník) (platí pre všetky časti predmetu zákazky). Doba trvania zmluvného vzťahu: do 90 dní od platnosti a účinnosti Kúpnej zmluvy (platí pre všetky časti predmetu zákazky). Miesto dodania predmetu zákazky: Drienok s.r.o., registrovaný sociálny podnik, Kollárovo námestie 314/10, 038 21 Mošovce (platí pre všetky časti predmetu zákazky). Predmet zákazky je rozdelený na trinásť (13) častí. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť predmetu zákazky alebo môže predložiť ponuky na viacej častí predmetu zákazky alebo môže predložiť ponuky na všetky časti predmetu zákazky. Ponuky môžu byť predložené na niekoľko častí predmetu zákazky v akejkoľvek kombinácii. Predpokladaná hodnota zákazky: - 96 522,30 v EUR bez DPH (cena spolu za všetky časti predmetu zákazky) Časť č. 1 predmetu zákazky - IKT - 2 173,00 EUR bez DPH Časť č. 2 predmetu zákazky - Nádoby na varenie, pečenie, gastronádoby - 2 441,82 EUR bez DPH Časť č. 3 predmetu zákazky - Dodávkové vozidlo - 27 384,56 EUR bez DPH Časť č. 4 predmetu zákazky - Traktorová kosačka rider - 5 208,75 EUR bez DPH Časť č. 5 predmetu zákazky - Kávovar dvojpákový -3 583,40 EUR bez DPH Časť č. 6 predmetu zákazky - Plynové spotrebiče na varenie a pečenie - 7 117,20 UER bez DPH Časť č. 7 predmetu zákazky - Elektrické spotrebiče na varenie a pečenie - 14 134,53 EUR bez DPH Časť č. 8 predmetu zákazky - Odsávače - 5 307,50 EUR bez DPH Časť č. 9 predmetu zákazky - Umývacie zariadenia - 4 089,20 EUR bez DPH Časť č.10 predmetu zákazky - Zariadenia na spracovanie potravín - 5 152,50 EUR bez DPH Časť č. 11 predmetu zákazky - Chladnička - 6 515,00 UER bez DPH Časť č. 12 predmetu zákazky - Nábytok a vybavenie prevádzky - 11 772,44 EUR bez DPH Časť č. 13 predmetu zákazky - Ohrevné vozíky - 1 642,40 EUR bez DPH Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "Výzva_na predkladanie ponúk_§117_DRIENOK_30_06_2022", ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443815

Doplňujúce informácie

Komunikácia bude prebiehať prostredníctvom informačného systému EVO a jeho funkcionalít v súlade s § 20 ZVO, ktorý je dostupný: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html https://eplatforma.vlada.gov.sk/ Toto verejné obstarávanie nie je: - zelené verejné obstarávanie, - obstarávanie inovácii, - obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ: - neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. - odmietne uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. - nesmie uzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ si ako kupujúci vyhradzuje právo odstúpiť od uzavretej zmluvy s úspešným uchádzačom ako predávajúcim bez akýchkoľvek sankcií a nárokov všetkých strán a ďalej postupovať v súlade s pokynmi Riadiaceho orgánu/Sprostredkovateľského orgánu a so zákonom o verejnom obstarávaní v prípade neschválenia nenávratného finančného príspevku, resp. ak výsledky kontroly zo strany ÚVO alebo ak výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa nenávratného finančného príspevku neumožňujú financovanie výdavkov súvisiacich s predmetom zákazky ako výsledku procesu verejného obstarávania tovarov, služieb alebo stavebných prác alebo výsledku iných postupov. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytovaním predmetu zmluvy kedykoľvek počas platnosti kúpnej zmluvy, ako aj po jej ukončení a poskytnúť' súčinnosť' pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu/audit podľa zákona c. 292/2014 z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č.1303/2013, ktorým sa stanovujú spoločné a všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a zákona č. 35/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa zákona c. 292/2014 z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, podľa všeobecného nariadenia a zákona o finančnej kontrole. Oprávnenými osobami sú najmä: Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané týmito orgánmi. Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "Výzva_na predkladanie ponúk_§117_DRIENOK_30_06_2022", ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443815