Vyhlásené obstarávanie

Nákup notebookov a príslušenstva


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenský pozemkový fond
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
91 300,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30213100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
12. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup notebookov, dokovacích staníc, monitorov, myší a klávesníc za účelom zabezpečenia technického vybavenia pre zamestnancov SPF pri práci z domu v prípade zhoršenia pandemickej situácie a rovnako pri odstraňovaní spisovej zápchy.. Predmetom zákazky je nákup notebookov, dokovacích staníc, monitorov, myší a klávesníc za účelom zabezpečenia technického vybavenia pre zamestnancov SPF pri práci z domu v prípade zhoršenia pandemickej situácie a rovnako pri odstraňovaní spisovej zápchy. Predmetom zákazky sú: Notebooky Typ 1 v počte 40ks Notebooky Typ 2 v počte 40 ks LCD monitor v počte 80 ks Dokovacia stanica v počte 80 ks Klávesnica v počte 80 ks Myš v počte 80 ks Detailnejší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady sú dostupné na profile verejného obstarávateľa na stránke http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/443705 vo forme linku na zverejnené súťažné podklady na stránke https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=22958915&. Predmetné verejné obstarávanie bude realizované ako zákazka s nízkou hodnotou na dodanie tovaru, zverejňovaná vo vestníku VO. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja ezakazky.sk na portáli www.ezakazky.sk, https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=22958915&. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia od okamihu registrácie v príslušnej zákazke. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=22958915&, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: Klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=22958915&. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky.sk platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Zmluvné podmienky budú predmetom rokovania po ukončení výberu zmluvného partnera na základe kritéria najnižšia cena s DPH a na základe vyhodnotenia splnenia podmienok účasti.