Predmetom zákazky je obstaranie rámcových služieb analýzy, implementácie, technickej podpory a školení v človekodňoch, ktoré verejný obstarávateľ použije na analýzu požiadaviek, implementačné služby, vývoj, rozvoj a podporu systému správy dokumentov (ďalej len DMS) pre potreby verejného obstarávateľa. Pre účely tejto zákazky sa za jeden človekodeň považuje 8 pracovných hodín na jedného zamestnanca alebo inú osobu vykonávajúcu práce v mene úspešného uchádzača.. Stručný opis predmetu zákazky je uvedený v bode II.1.4) tejto výzvy na predkladanie ponúk. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený vo výzve na predloženie ponuky.
-Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. -Obhliadka predmetu zákazky sa nepožaduje. -Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi cenovú ponuku a ďalšie doklady a dokumenty v písomnej podobe, podpísané štatutárnym zástupcom, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača, a s odtlačkom pečiatky, oskenované a doručené v lehote na predkladanie ponúk ako prílohu/y ponuky vo formáte pdf. -V zmysle čl. V bodu 2 písm. p) Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb na správu dokumentov verejný obstarávateľ prikladá znenie Zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností.