Vyhlásené obstarávanie

Systém správy dokumentov na platforme Microsoft SharePoint


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
72 514,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
15. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie rámcových služieb analýzy, implementácie, technickej podpory a školení v človekodňoch, ktoré verejný obstarávateľ použije na analýzu požiadaviek, implementačné služby, vývoj, rozvoj a podporu systému správy dokumentov (ďalej len DMS) pre potreby verejného obstarávateľa. Pre účely tejto zákazky sa za jeden človekodeň považuje 8 pracovných hodín na jedného zamestnanca alebo inú osobu vykonávajúcu práce v mene úspešného uchádzača.. Stručný opis predmetu zákazky je uvedený v bode II.1.4) tejto výzvy na predkladanie ponúk. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený vo výzve na predloženie ponuky.

Doplňujúce informácie

-Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. -Obhliadka predmetu zákazky sa nepožaduje. -Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi cenovú ponuku a ďalšie doklady a dokumenty v písomnej podobe, podpísané štatutárnym zástupcom, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača, a s odtlačkom pečiatky, oskenované a doručené v lehote na predkladanie ponúk ako prílohu/y ponuky vo formáte pdf. -V zmysle čl. V bodu 2 písm. p) Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb na správu dokumentov verejný obstarávateľ prikladá znenie Zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností.