Vyhlásené obstarávanie

Služby elektronickej zdravotnej knižky pre ÚDZS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
136 560,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
18. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Hlavný rozsah spočíva v dodávke služby pre ÚDZS, ktorá zabezpečí sprístupnenie údajov z elektronickej zdravotnej knižky (ďalej len EZK) evidovaných v NZIS pre: a)osobu oprávnenú na výkon dohľadu nad zdravotnou starostlivosťou (§ 43 zákona č. 581/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.) na základe poverenia ÚDZS po zadaní rodného čísla osoby alebo po zadaní bezvýznamového identifikačného čísla v rozsahu podľa § 5 ods. 1 písm. a), b), d) a e) zákona č. 153/2013 Z. z. o národnom zdravotníckom informačnom systéme a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon č. 153/2013 Z. z.), b)prehliadajúcemu lekárovi (§ 47b ods. 2 zákona č. 581/2004 Z. z. po nahlásení úmrtia osoby v rozsahu identifikačných údajov osoby a pacientskeho sumára, c)lekárovi ÚDZS vykonávajúcemu pitvu osoby po nariadení pitvy (§ 48 zákona č. 581/2004 Z. z.) v rozsahu podľa odseku § 5 ods. 1 písm. a) a písm. b) prvého bodu zákona č. 153/2013 Z. z., po zadaní jednoznačného číselného kódu prideleného ÚDZS a rodného čísla osoby alebo bezvýznamového identifikačného čísla osoby, Dodávka podporného softvéru pre pripojenie čítačky prístupovej karty k SaaS. Podpora prevádzky SaaS počas 12-tich mesiacov od podpisu finálneho akceptačného protokolu.. Stručný opis predmetu zákazky je uvedený v bode II.1.4) tejto výzvy na predkladanie ponúk. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený vo výzve na predloženie ponuky.

Doplňujúce informácie

-Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. -Obhliadka predmetu zákazky sa nepožaduje. -Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi cenovú ponuku a ďalšie doklady a dokumenty v písomnej podobe, podpísané štatutárnym zástupcom, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača, a s odtlačkom pečiatky, oskenované a doručené v lehote na predkladanie ponúk ako prílohu/y ponuky vo formáte pdf. -V zmysle čl. VI bodu 2 písm. u) a v) Zmluvy o poskytovaní služieb verejný obstarávateľ prikladá znenie Zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Zmluvy o spracúvaní osobných údajov.