Vyhlásené obstarávanie

Servis a podpora webstránok www.mirri.gov.sk, odborné technické a programátorské služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
69 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72413000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
15. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je servis a podpora webstránok stránky ministerstva, odborné technické a programátorské služby.. Predmetom zákazky je servis a podpora webstránok stránky ministerstva, odborné technické a programátorské služby. Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) požaduje dodať a zabezpečiť služby nasledovne: Implementácia zmien dizajnu a obsahu podľa požiadaviek Objednávateľa v súlade s IDSK a vyhláškou ÚPVII č. 78/2020 Z. z. o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy v znení vyhlášky MIRRI SR č. 546/2021 Z. z. Nasadenie nových funkcionalít na webovom sídle podľa požiadavky verejného obstarávateľa. Vytvorenie a úpravu podstránok webovej stránky tak, aby boli v súlade s IDSK a vyhláškou ÚPVII č. 78/2020 Z. z. o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy v znení vyhlášky MIRRI SR č. 546/2021 Z. z. Zvýšenie bezpečnosti webstránky zmenou CMS systému z Wordpress na Drupal. Tvorba a nasadenie nových podstránok, funkcií, aplikácií a nových modulov, resp. rozširovacích modulov. Podporu pre zmeny štruktúry a obsahu webu v rozsahu 1 800 hodín.

Doplňujúce informácie

Záujemca môže požiadať verejného obstarávateľa o vysvetlenie tejto Výzvy prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky, ak cena úspešného uchádzača presiahne hodinovú sadzbu vo výške 40 EUR bez DPH. Rámcová dohoda je zverejnená v profile verejného obstarávateľa. Predložením ponuky uchádzač vyjadruje súhlas so znením Rámcovej dohody, ktorá tvorí prílohu č.2 tejto Výzvy a deklaruje, že voči jej obsahu nemá žiadne pripomienky. Ponuka musí obsahovať: - Doplnenú a podpísanú prílohu č. 1 "Návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk určeného verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk. -Všetky doklady, ktorými uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, ak je to aplikovateľné.