Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie stravovacích služieb formou elektronických stravovacích kariet


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 850 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
19. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
19. August 2022
Ponuka musí platiť do:
30. November 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 29

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služby, spočívajúcej v sprostredkovaní stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa v súlade s § 152 Zákonníka práce a § 213 zákona č. 35/2019 Z. z. o finančnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania.. Predmetom zákazky je poskytnutie služby, spočívajúcej v sprostredkovaní stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa v súlade s § 152 Zákonníka práce a § 213 zákona č. 35/2019 Z. z. o finančnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet zároveň aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom informačného

systému eZakazky, ktorý je dostupný na webovej stránke https://www.ezakazky.sk (ďalej len IS eZakazky), okrem

osobitných prípadov komunikácie a výmeny informácií výslovne uvedených inak v týchto súťažných podkladov v súlade so ZVO. Bližšie informácie ku komunikácii sú uvedené v Súťažných podkladoch.

2. Po otvorení ponúk komisia na vyhodnotenie ponúk bude v nadväznosti na § 55 ods. 1 a § 66 ods. 7 písm. b) ZVO

postupovať spôsobom tzv. super reverznou verejnou súťažou. Verejný obstarávateľ v nadväznosti na ustanovenie § 55

ods. 1 ZVO zostaví poradie uchádzačov na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa

umiestnil na prvom mieste v poradí vyhodnotí ponuku podľa § 53 ZVO a následne vyhodnotí splnenie podmienok účasti

uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, komisia

vykoná vyhodnotenie podľa predchádzajúcej vety u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na

prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.

3.Verejný obstarávateľ požaduje na viazanie ponuky zábezpeku. Výška zábezpeky je stanovená vo výške 30 000 ,-

EUR.

Informácie a podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

4. Podmienky účasti a požiadavky k tomuto verejnému obstarávaniu sú uvedené v Súťažných podkladoch, ako aj v

ostatných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk.

5. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je zamerané na sociálne aspekty a nie sú

obstarávané inovácie.