Vyhlásené obstarávanie

Vodozádržné opatrenia v areáli základnej školy v Divine


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Divina
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
298 447,66
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
29. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

V rámci realizácie vodozádržných opatrení v areáli základnej školy v Divine dôjde hlavne k likvidácií zrážkových vôd priamo na pozemku 299, na ktorom sa nachádza areál školy. V podstate sa jedná o zámenu nepriepustných plôch za priepustné. Zároveň týmito opatreniami sa eliminujú zničené plochy v areáli parkovaním na divoko. Všetky súčasné asfaltové nepriepustné plochy budú v rámci vodozádržných opatrení odstránené. Predmetom projektovej dokumentácie je vybudovanie vodozádržných opatrení, ktoré zachytávajú zrážkovú vodu s cieľom zmiernenia negatívnych dôsledkov klímy, ktoré sa v urbanizovanej krajine prejavujú vo forme sucha a letných horúčav. Stavba Vodozádržné opatrenia v areáli základnej školy v Divine je rozdelená na nasledovné stavebné objekty : SO 01 Náhrada nepriepustných povrchov za priepustné povrchy s vodozádržnou funkciou zrážkovej vody. SO 02 Zberný systém na zadržanie vody zo striech základnej školy. SO 03 Výmena nepriepustných povrchov za plochy zelené s funkčnou vegetáciou podporujúcou výpar. Účelom opatrení je zrážkovú vodu z povrchového odtoku striech, ciest, chodníkov a ostaných plôch likvidovať vsakovaním do terénu priamo na pozemku na ktorý dažďová voda dopadne. V riešenom území bol vykonaný inžinierskogeologický prieskum, ktorého výsledky boli zohľadnené pri návrhu podzemných vsakovacích objektov. Sekundárny, edukačný význam majú tieto vodozádržné opatrenia práve danou lokalitou miestom stavby. Práve školský areál je miesto, kde je potrebné vodozádržné opatrenia realizovať ako prvé, a tak prebudiť v žiakoch školy do budúcnosti environmentálnu zodpovednosť za krajinu, v ktorej žijú.. Predpokladaný rozsah požadovaných prác počas trvania zmluvného vzťahu ako výsledku tohto postupu zadávania zákazky je špecifikovaný v prílohe č.3 výzvy na predkladanie ponúk s názvom Opis predmetu zákazky, v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy a vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 tejto výzvy. Rozsah zákazky je daný aj hodnotou zmluvného vzťahu, ktorá sa rovná predpokladanej hodnote zákazky určenej verejným obstarávateľom na základe aktualizácie rozpočtu vypracovaného projektantom Ing. Milanom Krchňavým, spoločnosť VHVS s.r.o. Bytčická 16, 010 01 Žilina zdokumentovaného v dokumentácii z tohto postupu zadávania zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Všetky informácie potrebné na vypracovanie ponúk sú dostupné aj v profile verejného obstarávateľa. 2. Výzva vrátane jej redakčných opráv a vysvetlení informácií v nej uvedených vrátane ich všetkých príloh, vysvetlení a doplnení predstavujú zadávaciu dokumentáciu v tomto verejnom obstarávaní, ktorá obsahuje nevyhnutné informácie potrebné pre prípravu regulárnej a prijateľnej ponuky pre verejného obstarávateľa. 3.Verejný obstarávateľ odporúča obhliadku miesta plnenia. 4. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 6 písm.g) ZVO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 5. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými predpismi SR a právnymi aktmi EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického prostriedku (ďalej len EP EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. 7. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom EP EVO ver. 18.0 (ďalej ako EP EVO), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak. 8. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do EP EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 10. Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obec Divina areál základnej školy, Okres Žilina, Kraj Žilina, Slovenská republika.