Vyhlásené obstarávanie

Zberný dvor v obci Jasenov – Technické vybavenie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Jasenov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
167 450,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Júl 2022
Dátum otvárania ponúk:
29. Júl 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Výber dodávateľa pre dodanie vybavenia v rámci projektu: Zberný dvor v obci Jasenov. Časť 1: Traktor s príslušenstvom Časť 2: Traktorový príves Časť 3: Nápravová váha Časť 4: Kontajnery Podrobný opis je súčasťou súťažných podkladov.. Časť 1: Traktor s príslušenstvom Traktor 1 ks Čelný nakladač na traktor 1 ks Paletizačné vidly 1 ks Drvič za traktor 1 ks CPV: 16700000-2 43414000-8 43250000-0 PHZ: 110.050,,- EUR bez DPH Lehota na dokončenie: - do 6 mesiacov od doručenia jednostrannej písomnej objednávky Kupujúceho Predávajúcemu Časť 2: Traktorový príves Traktorový príves 1 ks 34223000-6 PHZ: 17.800,,- EUR bez DPH Lehota na dokončenie: - do 6 mesiacov od doručenia jednostrannej písomnej objednávky Kupujúceho Predávajúcemu. Časť 3: Nápravová váha Nápravová váha 1 ks 42923100-3 38300000-8 PHZ: 5.100- EUR bez DPH Lehota na dokončenie: - do 6 mesiacov od doručenia jednostrannej písomnej objednávky Kupujúceho Predávajúcemu Časť 4: Kontajnery Kontajner 6 ks Nádoba na textil 1 ks Nádoba na jedlé oleje a tuky 1 ks 34928480-6 PHZ: 34.500,- EUR bez DPH Lehota na dokončenie: - do 6 mesiacov od doručenia jednostrannej písomnej objednávky Kupujúceho Predávajúcemu Technická špecifikácia (Podrobný opis) je súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Lehota na otváranie ponúk: 29.07.2022 o 12:00 hod. 2. Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania (VO) sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 3.K SP sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. 4. Toto VO sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS ÚVO, ktorý je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ Pre účasť na elektronickom VO, resp. komunikáciu v systéme a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému IS ÚVO - EVO je potrebné: - ak uchádzač nemá konto v IS ÚVO je potrebné vytvoriť si účet - v prípade ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte ponuku/realizujete inú komunikáciu podľa ZVO, ešte nie jezaregistrovaný v IS ÚVO, je potrebné ho zaregistrovať link: https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add 5. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami) 6. Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s § 40 ods.8 písm. d) ZVO: Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania na základe dôveryhodných informácií, bez potreby vydania predchádzajúceho rozhodnutia akýmkoľvek orgánom verejnej moci, má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž, a to bez ohľadu na akýkoľvek majetkový, zmluvný alebo personálny vzťah medzi týmto uchádzačom alebo záujemcom a daným hospodárskym subjektom,. 7. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 8.Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty. 9. Predmet zákazky tvorí jeden funkčný celok, preto ho nie je možné deliť na časti. 10. Verejný obstarávateľ požaduje ak bude predmet zákazky financovaný zo Štrukturálnych fondov EU, aby sa úspešný uchádzač zaviazal strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: I.Poskytovateľ a ním poverené osoby II.Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby III.Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby IV.Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu V.Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov VI.Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ VII.Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. I. až VI. v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 11. Viazanosť ponuky je do 31.12.2022. 12. Predmet zákazky je rozdelený na 4 samostatné častí: Časť 1: Traktor s príslušenstvom Časť 2: Traktorový príves Časť 3: Nápravová váha Časť 4: Kontajnery Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť predmetu zákazky, alebo na niekoľko častí predmetu zákazky, alebo na všetky časti predmetu zákazky. 13. Ďalšie informácie sú kapacitných dôvodov v SP.