Vyhlásené obstarávanie

obstaranie strážnej služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre správu zaisteného majetku
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
88 140,86
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79713000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Júl 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
1. August 2022
Dátum otvárania ponúk:
1. August 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zabezpečenie strážnej služby v režime 24 hodín sedem dní týždni v počte 1 pracovník / 1 smena. Miesto stráženia sklady Úradu pre správu zaisteného majetku v Častkovciach.. Predmetom zákazky je zabezpečiť verejnému obstarávateľovi podľa § 3 písm. b) zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, nepretržitú strážnu službu na zabezpečenie ochrany majetku verejného obstarávateľa pred krádežou, vandalizmom alebo nedovoleným vstupom, ochranu života a zdravia osôb, ktoré sa oprávnene zdržiavajú v objekte skladov Úradu pre správu zaisteného majetku v Častkovciach.

Doplňujúce informácie

Pri podávaní ponuky bude potrebné zadať štruktúrované kritériá hodnotenia ponúk. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu v prípadoch upravených v § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že uchádzač nemá povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, túto okolnosť preukáže čestným vyhlásením, ktoré tvorí prílohu č. 3 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ neakceptuje poskytovanie strážnej služby subdodávateľom. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom elektronickej pošty ihneď po vyhodnotení. Ak ponuku predkladá skupina uchádzačov, splnenie podmienok osobného postavenia preukazuje každý člen skupiny samostatne. Ponuka predložená/doručená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk alebo ponuka doručená iným spôsobom ako určil verejný obstarávateľ v tejto výzve nebude ďalej zaradená do hodnotiaceho procesu. Obsah ponuky: a) Tlačivo cenovej ponuky - vyplnené a podpísané (Príloha č. 1)/rovnako bude treba zadať štrukturované kritériá hodnotenia ponúk/ b) Čestné vyhlásenie o akceptovaní popisu predmetu zákazky ako aj návrhu zmluvy - vyplnené a podpísané (Príloha č. 2) c) Čestné vyhlásenie ohľadne povinnosti zápisu do registra partnerov verejného sektora vyplnené a podpísané ak sa aplikuje (príloha č. 3) d) K splneniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona vyplnené a podpísané čestné vyhlásenia (príloha č. 4), Na predmet zákazky verejný obstarávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predmet zákazky sa bude financovať z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Dohodnutú cenu sa verejný obstarávateľ zaväzuje platiť na základe faktúry víťazného uchádzača s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa jej doručenia. Faktúra vystavená poskytovateľom musí spĺňať náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov platných v Slovenskej republike. V opačnom prípade je verejný obstarávateľ oprávnený faktúru poskytovateľovi vrátiť na opravu. Lehota splatnosti opravenej faktúry začne v takom prípade plynúť až odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky potrebné zákonné náležitosti. Prílohou faktúry bude doklad preukazujúci odovzdanie predmetu zákazky riadne a včas v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa podpísaný zodpovednými osobami verejného obstarávateľa a úspešného uchádzača. Prílohu č. 5 tvorí návrh zmluvy o poskytovaní strážnej služby s obsahom ktorej uchádzač vysloví súhlas vyplnením a podpísaním prílohy č. 2