Vyhlásené obstarávanie

Kanalizačné služby - bežná údržba dažďovej kanalizácie a nadväzných zariadení na území mesta Prešov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Prešov
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
734 873,88
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90400000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
15. August 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
9. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
9. September 2022
Ponuka musí platiť do:
9. Marec 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je čistenie dažďovej kanalizácie a nádväzných zariadení, monitoring dažďovej kanalizácie, oprava nádväzných zariadení a vykonávanie havarijných úkonov.. Predmetom zákazky je čistenie dažďovej kanalizácie a nádväzných zariadení, monitoring dažďovej kanalizácie, oprava nádväzných zariadení a vykonávanie havarijných úkonov podľa vymedzenia predmetu zákazky a podľa výkazu výmer.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní a to prostredníctvom Informačného Sytému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO VER. 18.0 na adrese uvedenej v odseku I.3)KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia. 2. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, pretože pri tejto konkrétnej zákazke to nie je možné z technického hľadiska (zákazka technicky tvorí kompaktný celok) a nie je to účelné ani z hospodárskeho hľadiska. 3. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom. Ak uchádzač využije na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotný európsky dokument, potom postačuje ak uchádzač vyplní iba Globálny údaj pre všetky podmienky účasti v Časti IV, a to formou odpovede áno alebo nie. 4. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku vo výške 30 000,- eur. Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Pri povinnosti zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní. 6. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 7. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie.