Vyhlásené obstarávanie

Zateplenie kultúrneho domu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Lošonec
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
109 310,97
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45321000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Marec 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Apríl 2016
Dátum otvárania ponúk:
5. Apríl 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Verejné otváranie ponúk sa uskutoční na adrese poverenej osoby: Office 21, s.r.o., Alžbetínske námestie č. 328, 929 01 Dunajská Streda - 1. posch. v zasadacej miestnosti.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70 % Celková cena s DPH
  • 30 % Čas potrebný na nástup na odstránenie závad v reklamačnom období v dňoch

Opis obstarávania

Jedná sa o zateplenie obvodových stien KD, strešného plášťa, výmenu výplní otvorov, vybuduje sa bezbariérový vstup, obnoví sa bleskozvod.

Doplňujúce informácie

1. O súťažné podklady postačuje požiadať elektronickou poštou na adrese hanesz@proinvest.sk (odporúčaný spôsob)alebo poštou na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa. 2. Ak uchádzač zasiela informácie pre verejného obstarávateľa elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len elektronické prostriedky) považujú sa za doručené až potom, ako ich doručenie spätne potvrdil verejný obstarávateľ, odoslaním správy potvrdzujúcej ich doručenie. Za potvrdenie doručenia sa považuje zaslanie odpovede na pôvodný email s uvedením samostatného textu (napr. potvrdzujeme doručenie informácie..., dňa xxx, meno zodpovednej osoby) potvrdzujúceho doručenie správy resp. potvrdenia doručenia informácie. Automatické odpovede alebo potvrdenia o prevzatí alebo prečítaní emailu sa nepovažujú za potvrdenie doručenia. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom alebo uchádzačom, aby v prípade nepotvrdenia doručenia informácii elektronickými prostriedkami (napr. prostredníctvom emailu alebo faxu) kontaktovali zodpovedné osoby a zaslali uvedené informácie opakovane. V prípade komunikácie počas ktorej nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie je uchádzač povinný doručiť v trvalo zachytiteľnej podobe pri dodržaní zákonom stanovených lehôt. Inak sa na tieto trvalo nezachytiteľné informácie nebude prihliadať. 3.Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk, pri uplatnení revíznych postupov, pri oznámení o vylúčení, pri oznámení o neprijatí ponuky a oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto. 4.V prípade potreby objasniť údaje uvedené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, alebo v súťažných podkladoch, môže podľa bodu 21.1 SP ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie na adrese kontaktnej osoby uvedenej v bode 1. týchto SP (odporúčaný spôsob komunikácie: mailom). 5.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 prac. dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6.Vysvetlenie súťažných podkladov predložené zo strany ktoréhokoľvek uchádzača podľa bodu 21.5 SP sa preukázateľne oznámi do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti na vysvetlenie všetkým uchádzačom, ktorí si prevzali súťažné podklady. 7. Verejný obstarávateľ vo výnimočných prípadoch môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch, ktoré preukázateľne oznámi všetkým uchádzačom najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 8.Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne: Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú na adresu predkladateľa. V prípade doručovania e-mailom, bude verejný obstarávateľ doručovať zásielky (napríklad súťažné podklady, listy, vysvetlenia, odpovede na žiadosti ... ) na záujemcom alebo uchádzačom uvedenú emailovú adresu. E-mail odoslaný na adresu záujemcu alebo uchádzača sa považuje za doručený nasledujúci deň po jeho odoslaní zo strany verejného obstarávateľa, aj keď sa o ňom uchádzač nedozvedel. V prípade iného spôsobu doručovania ako e-mailom sa bude doručovanie riadiť nasledovnými pravidlami: Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdr-žiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Tento deň sa považuje za deň uloženia zásielky. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol v žiadosti o účasť alebo v inom dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi. 9.Súťažné podklady si uchádzač vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v týchto súťažných podkladoch, počas lehoty na predkladanie ponúk. Súťažné podklady, vysvetlenia, doplnenia, výkaz výmer prípadne iné informácie súvisiace s týmto verejným obstarávaním budú uverejnené aj na elektronickom úložisku v profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. 10. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním návrhu znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby postupovať podľa ust. § 46 ZVO. 12. Na stavebné práce sa požaduje poskytnutie záruky min. po dobu 5 rokov, na ostatné predmety a zariadenia minimálne 24 mesiacov. § 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a technickej a odbornej spôsobilosti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzačov, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. V prípade, že podmienky účasti preukáže úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní , verejný obstarávateľ ich vyzve na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa bude považovať za nesplnenie podmienok účasti.