Vyhlásené obstarávanie

Zberný dvor Spišská Stará Ves - stavebné práce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Spišská Stará Ves
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
232 267,76
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
22. September 2022
Dátum otvárania ponúk:
22. September 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce výstavba zberného dvora v intraviláne mesta Spišská Stará Ves na pozemku, ktorý je vo vlastníctve mesta Spišská Stará Ves (parcela C-KN č. 3289/2 v katastrálnom území Spišská Stará Ves). Predmetom výstavby je vybudovať na pozemku oplotený zberný dvor so spevnenou plochou pre rozmiestnenie veľkoobjemových materiálových kontajnerov na veľkoobjemový a drobný stavebný odpad, skladový kontajner pre uloženie potrebného náradia na zabezpečenie prevádzky zberného dvora, garáž pozostávajúcu z miestnosti pre skladovanie techniky, kanceláriu a WC pre obsluhu zberného dvora. Súčasťou zberného dvora je spevnená plocha, ktorú tvorí prístupová rampa na zberný dvor, manipulačno-obslužná plocha pre prevádzku, prístupová komunikácia s otáčacou plochou pre nákladné automobily. Presný rozsah stavebných prác je uvedený v Projektovej dokumentácii a vo Rozpočte výkaz/výmer, ktoré tvoria prílohu tejto výzvy.. Predmetom zákazky sú stavebné práce výstavba zberného dvora v intraviláne mesta Spišská Stará Ves na pozemku, ktorý je vo vlastníctve mesta Spišská Stará Ves (parcela C-KN č. 3289/2 v katastrálnom území Spišská Stará Ves). Predmetom výstavby je vybudovať na pozemku oplotený zberný dvor so spevnenou plochou pre rozmiestnenie veľkoobjemových materiálových kontajnerov na veľkoobjemový a drobný stavebný odpad, skladový kontajner pre uloženie potrebného náradia na zabezpečenie prevádzky zberného dvora, garáž pozostávajúcu z miestnosti pre skladovanie techniky, kanceláriu a WC pre obsluhu zberného dvora. Súčasťou zberného dvora je spevnená plocha, ktorú tvorí prístupová rampa na zberný dvor, manipulačno-obslužná plocha pre prevádzku, prístupová komunikácia s otáčacou plochou pre nákladné automobily. Presný rozsah stavebných prác je uvedený v Projektovej dokumentácii a vo Rozpočte výkaz/výmer , ktoré tvoria prílohu tejto výzvy. Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené. Pri produktoch, príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. Uvedené platí aj pre prípady, ak by výkaz-výmer obsahoval akúkoľvek odvolávku na konkrétneho výrobcu a táto by nebola len odvolaním sa na všeobecne známy konkrétny materiál, ktorý určuje úroveň minimálnej kvality pre zachovanie technologických vlastností stavby. Ak by aj v zmysle § 42 ods. 3 ZVO nebol niektorý z parametrov odvolávajúcich sa na konkrétnu značku / výrobcu vo výkaz výmer opatrený slovom alebo ekvivalentný, považuje sa tento odkaz za taký, ako keby bol opatrený slovným spojením alebo ekvivalentný.

Doplňujúce informácie

1.Postup zadávania zákazky ZsNH sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO (elektronická platforma) na https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby uchádzač dodržal podmienky na softvér a hardvér výpočtovej techniky z ktorej bude odosielať súťažné podklady, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk). Súťažné podklady budú sprístupnené záujemcom po bezplatnej registrácii v systéme EVO. 2.Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3.V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/ uchádzači kontaktovať eplatforma@vlada.gov.sk / +421 2 209 25 100 4.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ rovnako neuzatvorí zmluvu s uchádzačom, ktorého konečný užívateľ výhod je verejný funkcionár podľa §11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. 5. V prípade nedostatku finančných prostriedkov v rozpočte verejného obstarávateľa (napr. ak verejný obstarávateľ neuzavrie s poskytovateľom zmluvu o nenávratnom finančnom príspevku na realizáciu predmetu obstarávania alebo ak proces verejného obstarávania v rámci kontroly poskytovateľom nenávratného finančného príspevku nebude schválený) si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie. 6.Ak bola predložená viac ako jedna ponuka, verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti (ak relevantné) po vyhodnotení ponúk na základe kritériá/kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Uvedené pravidlá nevylučujú, aby prijímateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku. 7. Subdodávatelia - § 41 ZVO ods. 1: Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje, aby: a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu uvedenom vo Výzve na predkladanie ponúk a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie uskutočňovať stavebné práce sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť. Čestné vyhlásenie uchádzača-zoznam subdodávateľov, tvorí prílohu Výzvy.