Vyhlásené obstarávanie

Upratovacie služby AB na Miletičovej 19 v Bratislave


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská správa ciest
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
40 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90910000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
4. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Upratovacie služby AB na Miletičovej 19 v Bratislave. Predmetom zákazky sú upratovacie a čistiace služby kancelárskych priestorov na Miletičovej 19 v Bratislave. S celkovou plochou na upratovanie v rozsahu 6 919,68 m2 , z toho: Celková výmera podlahovej plochy: 6 677,06 m2 Celková výmera zvislých plôch (sklenené priečky, celosklenené dvere): 242,62 m2- Opis predmetu Zákazky je uvedený v prílohe č.1 k súťažným podkladom vrátane Výkaz/Výmer rozpis plôch - je uvedený v súbore .xls

Doplňujúce informácie

1. Ponuka musí byť vyhotovená a predložená v elektronickej forme vo formáte, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu doručovanej informácie. 2. Celá komunikácia, výmena informácií a predkladanie ponúk sa v tomto postupe zadávania zákazky uskutočňuje v súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronického prostriedku EVO (ďalej len systém EVO). 3. Za komunikáciu prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa nepovažuje e-mailová komunikácia. V prípade, ak záujemca/ uchádzač nie je zaregistrovaný v IS ÚVO, je potrebné vytvoriť a aktivovať účet na portáli ÚVO (Privátna zóna) na nasledovnom odkaze: https://www.uvo.gov.sk/registracia. Následne je potrebné vytvorený účet validovať (overiť). Záujemca/ uchádzač s neovereným účtom nemá možnosť predložiť ponuku. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ odporúča zohľadniť čas potrebný na registráciu a validáciu účtu uchádzača na portáli ÚVO (doručenie validačného kódu) a registráciu vykonať v dostatočnom časovom predstihu pred predložením ponuky. Pre záujemcu/ uchádzača so schránkou na ÚPVS (www.slovensko.sk) aktivovanou na doručovanie sa odporúča vykonanie registrácie aspoň dva (2) pracovné dni vopred. Pre záujemcu/ uchádzača, ktorí nemajú schránku na ÚPVS aktivovanú na doručovanie sú validačné kódy odosielané poštou doporučene. Moment doručenia informácie odoslanej prostredníctvom systému EVO je totožný s momentom odoslania tejto informácie adresátovi na konto/ účet vytvorený v systéme EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO a rovnako postup pri predkladaní ponuky sú bližšie uvedené v príručkách zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html; https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html). 4. V prípade vytvorenia skupiny dodávateľov sa odporúča, aby jej členovia splnomocnili jedného člena s právnou subjektivitou a spôsobilosťou na právne úkony v plnom rozsahu, ako vedúceho člena skupiny dodávateľov na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov týkajúcich sa predkladania ponuky, komunikácie a výmeny informácií s verejným obstarávateľom prostredníctvom systému EVO. Návrh textu Splnomocnenia je uvedený v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a GDPR. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov. 6. Uchádzač je povinný riadiť sa etickým kódexom záujemcu/uchádzača tak, aby bol zachovaný verejný záujem, princípy a zásady verejného obstarávania, ochrana hospodárskej súťaže. Etický kódex sa vzťahuje aj na subdodávateľov a iné subjekty účastné v procese VO. 7. V prípade, ak nebude predložená žiadna ponuka, alebo ani jedna z predložených ponúk bez vykonania podstatných zmien nebude spĺňať požiadavky určené verejným obstarávateľom na predmet zákazky alebo ani jeden uchádzač nebude spĺňať podmienky účasti, a za predpokladu, že pôvodné podmienky zadávania zákazky sa podstatne nezmenia bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 117 ods.4 ZVO. 8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia dohody predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.