Vyhlásené obstarávanie

Dodávka plynu na 24 mesiacov (r.2023, 2024) pre Letisko Poprad – Tatry


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Letisko Poprad - Tatry, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
09123000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
28. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Opis obstarávania

Dodávka plynu, predpokladané množstvo počas zmluvného obdobia je 3 000 MWh.. Predmetom zákazky je nákup a dodávka plynu do jedného odberného miesta objednávateľa vrátane prepravy a distribúcie, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete v dobe od 6:00 h do 6:00 h plynárenského dňa počas trvania zmluvy o dodávke a garancia dodávky po celú dobu platnosti zmluvy o dodávke.

Doplňujúce informácie

1. V súlade s § 43 ods. 1 a 2 ZoVO je neobmedzený prístup k súťažným podkladom vo formáte pdf zabezpečený odo dňa publikovania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v profile obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, link: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/447122 2. Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EVO. Uchádzač musí mať vytvorené konto a musí byť evidovaný v informačnom systéme ÚVO ako užívateľ za Hospodársky subjekt (Návod: odkaz https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add) Všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. 3. V prípade potreby, otázky týkajúce sa používania IS EVO záujemca môže zaslať na adresu: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: +421 220 92 51 00. 4. V prípade nejasností alebo potreby vysvetlenia informácií uvedených vo Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii môže záujemca požiadať o ich vysvetlenie výhradne prostredníctvom systému IS EVO. 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami a uchádzačmi sa riadi ustanoveniami § 20 ZVO. Verejný obstarávateľ pri komunikácii elektronicky prostredníctvom IS EVO stanovuje, že moment odoslania dokumentu sa považuje za moment jeho doručenia adresátovi. 6.Obstarávateľ v tomto zadávaní zákazky bude postupovať podľa § 66 ods. 7 ZoVO; t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZoVO. 8. Podľa § 28 ods. 2 ZoVO uvádzame, že zákazka nie je rozdelená na časti , pretože predmetom zákazky je tovar jedného druhu vrátane súvisiacich služieb.