Vyhlásené obstarávanie

Výroba a montáž nábytku


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Dom tretieho veku
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
26 666,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
4. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
10. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výroba a montáž nábytku pre zariadenie Dom tretieho veku. Opis predmetu zákazky s podrobnou špecifikáciou je súčasťou Prílohy č. 1 - Opis predmetu zákazky. Obhliadka predmetu zákazky je možná každý pracovný deň od 09:00 do 16:00 po telefonickom dohovore.. Vzhľadom k opotrebovaniu nábytku a zriadení nových izieb celodennej starostlivosti, je potrebná vybavenosť izieb.

Doplňujúce informácie

Výsledkom verejného obstarávania je: Objednávka. Vystavená faktúra zo strany dodávateľa musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ bude fakturovať skutočný stav na základe reálne dodaných tovarov, služieb alebo prác. Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu Domu tretieho veku na základe faktúry. Faktúra bude mať 30-dňovú lehotu splatnosti odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry bude súpis dodaných tovarov, služieb alebo prác. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným príkazom. Neposkytuje sa preddavok ani zálohová platba. Výsledná cena predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady spojené s poskytnutím požadovaného plnenia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ vyzve uchádzača s najnižšou ponukovou cenou na predloženie dokladov nevyhnutných na overenie splnenia tých podmienok účasti, ktoré si nevie verejný obstarávateľ overiť sám z verejne prístupných zdrojov (napr. na predloženie originálu alebo osvedčenej kópie dokladu o oprávnení podnikať živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra, príp. registra právnických osôb a podnikateľov). V prípade, že uchádzač s najnižšou cenou nepreukáže splnenie podmienok účasti, verejný obstarávateľ môže vyzvať uchádzača druhého v poradí. Tento postup môže verejný obstarávateľ opakovať. Verejný obstarávateľ označí za úspešného uchádzača s najlepším návrhom na plnenie kritérií, ktorý preukázal splnenie stanovených podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. Informácia o výsledku procesu obstarávania a vyhodnotenia cenových ponúk bude uchádzačom zaslaná elektronicky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku. O takomto postupe bude verejný obstarávateľ uchádzačov informovať spolu s odôvodnením. V prípade, ak úspešný uchádzač neposkytne súčinnosť pri podpise zmluvy, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť s ďalším uchádzačom v poradí postup podľa písm. a) tohto bodu výzvy.