Vyhlásené obstarávanie

Nákup gastrozariadení pre vybavenie kuchyne vrátane dodania nábytku pre Základnú školu s materskou školou, Hargašova 5 - opakovaná


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Záhorská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
142 988,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39220000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
19. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti, pričom verejný obstarávateľ neobmedzuje počet častí, ktoré môže zadať jednému uchádzačovi. Uchádzač môže predložiť cenovú ponuku na všetky časti, alebo môže predložiť cenovú ponuku iba na jednu časť zákazky. Rozdelenie predmetu zákazky: Časť I: Nákup gastrozariadenia pre vybavenie kuchyne Časť II: Nákup nábytku A.Opis predmetu zákazky pre časť I: Nákup gastrozariadenia pre vybavenie kuchyne Predmetom zákazky je dodávka gastrotechnologických zariadení (ďalej v texte aj ako tovar) pre kompletné vybavenie kuchyne na Základnú školu s materskou školou, Hargašova 5, 841 06 Záhorská Bystrica, v zmysle schválenej projektovej dokumentácie uvedenej v Prílohe č. 1 Výzvy na predkladanie ponúk, vrátane komplexnej záruky na tovar odo dňa podpísania dodacieho protokolu v dobe min. 36 mesiacov, dopravy na miesto dodania, vykládky, montáže a/alebo inštalácie na mieste dodania, vykonanie skúšok a uvedenie zariadení do prevádzkyschopného stavu a zaškolenia určených osôb na obsluhu dodaného tovaru. Špecifikácia gastrozariadení pre časť I predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 Návrhu Kúpnej zmluvy. Výsledkom verejného obstarávania bude určenie úspešného uchádzača, s ktorým verejný obstarávateľ uzatvorí Kúpnu zmluvu. B.Opis predmetu zákazky pre časť II Nákup nábytku: Predmetom zákazky je nákup nábytku do šatní kuchárok a kancelárie vedúcej jedálne v rámci kuchyne na Základnej škole s materskou školou, Hargašova 5, 841 06 Záhorská Bystrica v zmysle schválenej projektovej dokumentácie uvedenej v Prílohe č. 1 Výzvy na predkladanie ponúk vrátane komplexnej záruky na dodaný nábytok odo dňa podpísania dodacieho protokolu v dobe min. 36 mesiacov, dopravy na miesto dodania, vykládky, montáže a/alebo inštalácie na mieste dodania. Špecifikácia nábytku pre časť II predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 3 Výzvy na predkladanie ponúk. Výsledkom verejného obstarávania bude určenie úspešného uchádzača, ktorému bude vystavená záväzná objednávka na dodanie tovaru.. Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti, pričom verejný obstarávateľ neobmedzuje počet častí, ktoré môže zadať jednému uchádzačovi. Uchádzač môže predložiť cenovú ponuku na všetky časti, alebo môže predložiť cenovú ponuku iba na jednu časť zákazky. Rozdelenie predmetu zákazky: Časť I: Nákup gastrozariadenia pre vybavenie kuchyne Časť II: Nákup nábytku A.Opis predmetu zákazky pre časť I: Nákup gastrozariadenia pre vybavenie kuchyne Predmetom zákazky je dodávka gastrotechnologických zariadení (ďalej v texte aj ako tovar) pre kompletné vybavenie kuchyne na Základnú školu s materskou školou, Hargašova 5, 841 06 Záhorská Bystrica, v zmysle schválenej projektovej dokumentácie uvedenej v Prílohe č. 1 Výzvy na predkladanie ponúk, vrátane komplexnej záruky na tovar odo dňa podpísania dodacieho protokolu v dobe min. 36 mesiacov, dopravy na miesto dodania, vykládky, montáže a/alebo inštalácie na mieste dodania, vykonanie skúšok a uvedenie zariadení do prevádzkyschopného stavu a zaškolenia určených osôb na obsluhu dodaného tovaru. Špecifikácia gastrozariadení pre časť I predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 1 Návrhu Kúpnej zmluvy. Výsledkom verejného obstarávania bude určenie úspešného uchádzača, s ktorým verejný obstarávateľ uzatvorí Kúpnu zmluvu. B.Opis predmetu zákazky pre časť II Nákup nábytku: Predmetom zákazky je nákup nábytku do šatní kuchárok a kancelárie vedúcej jedálne v rámci kuchyne na Základnej škole s materskou školou, Hargašova 5, 841 06 Záhorská Bystrica v zmysle schválenej projektovej dokumentácie uvedenej v Prílohe č. 1 Výzvy na predkladanie ponúk vrátane komplexnej záruky na dodaný nábytok odo dňa podpísania dodacieho protokolu v dobe min. 36 mesiacov, dopravy na miesto dodania, vykládky, montáže a/alebo inštalácie na mieste dodania. Špecifikácia nábytku pre časť II predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 3 Výzvy na predkladanie ponúk. Výsledkom verejného obstarávania bude určenie úspešného uchádzača, ktorému bude vystavená záväzná objednávka na dodanie tovaru.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že z technických dôvodov formulár - Výzva na predkladanie ponúk neumožňuje rozdeliť predmet zákazky na časti, preto verejný obstarávateľ uviedol informáciu o rozdelení predmetu zákazky na časti v bode II.1.4)Stručný opis. 2. Verejný obstarávateľ uviedol v časti II.1.5)Celková predpokladaná hodnota 142 988,00 EUR bez DPH, pričom PHZ pre časť I je: 139 694,00 EUR bez DPH a PHZ pre časť II je: 3 294,00 EUR bez DPH. 3. Ponuky sa predkladajú podľa prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným vo Výzve na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že ponuka sa predkladá samostatne pre každú časť predmetu zákazky. Ponuka je vyhotovená elektronicky a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. Miesto dodania predmetu zákazky: Základná škola s materskou školou, Hargašova 5, 841 06 Záhorská Bystrica. 6. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.