Vyhlásené obstarávanie

"Vedieť - Rozumieť - Chrániť" - Fotovoltaické zariadenie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Gymnázium, Ul. 1.mája 905, Púchov (skrátený názov "Gymnázium Púchov")
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
23 235,83
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214220-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
27. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Dodatočný kód CPV: 09332000-5 Predmetom verejného obstarávania je zákazka spojená s výstavbou nového fotovoltaického zariadenia na streche budovy A v rámci projektu ACC03P24 s názvom Vedieť Rozumieť Chrániť za účelom ekologickej výroby elektrickej energie na základe vypracovanej realizačnej projektovej dokumentácie. Vybudovaním tohto zariadenia prispeje škola k zvýšeniu energetickej sebestačnosti a úspore elektrickej energie, v rámci vlastnej spotreby . Prebytočná elektrická energia sa nebude dodávať do distribučnej siete SSD, a. s. (Stredoslovenská distribučná, a. s. Žilina), ale bude akumulovaná v systéme batériového boxu. Dôvodom je efektívnejšie využívanie výroby z fotovoltaického zdroja počas celého dňa. Navrhnutý systém fotovolatického hybridného systému má nasledovné nosné prvky: fotovoltaické panely 27 kusov, konštrukciu na rovnú strechu, rozvádzače, invertor, montážne práce zariadení a elektromontážne práce, skúšobné prevádzku a východiskovú revíziu zariadenia. Bližšie je predmet zákazky opísaný v Súťažných podkladoch - Príloha č. 3 a Príloha č. 5..

Doplňujúce informácie

1.) Zadávanie zákazky s nízkou hodnotou sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/449798. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. 2.) Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu je uverejnená v príslušnej zákazke v systéme EVO umiestnenom na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/449798, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3.) Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. 4.) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti : Uchádzač musí byť oprávnený uskutočňovať predmet zákazky [§ 32 ods. 1 písm. e) ZVO] Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu [§ 32 ods. 1 písm. f) ZVO]. U uchádzača nesmie existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (existencia konfliktu záujmov) Bližšie sú podmienky účasti uvedené v Súťažných podkladoch/Výzva na predkladanie ponúk v bode 13. 5.) Predložením ponuky uchádzač súhlasí s návrhom Zmluvy o dielo, čo potvrdí čestným prehlásením. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie Zmluvy o dielo s úspešným uchádzačom. Termín uskutočnenia stavebných prác je do 3 mesiacov od účinnosti zmluvy. 6. ) Predmet Zmluvy bude financovaný v rámci Nórskeho finančného mechanizmu a Štátneho rozpočtu SR a spolufinancovaný z prostriedkov zriaďovateľa verejného obstarávateľa. Zákazka bude predmetom kontroly verejného obstarávania zo strany príslušného oprávneného orgánu pred podpisom Zmluvy o dielo. Až po schválení bude uzatvorená Zmluva o dielo s úspešným uchádzačom.