Vyhlásené obstarávanie

Náhradné diely pre autobusy – SOR, Iveco, Mercedes Benz (MB), Solaris, univerzálne diely (Karosa)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 850 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34913000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
17. Október 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
14. November 2022
Dátum otvárania ponúk:
14. November 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk, t.j. na sprístupnení elektronických ponúk v IS EVO, sa môže zúčastniť štatutárny orgán uchádzača, ktorý sa komisii na vyhodnotenie ponúk preukáže výpisom z obchodného registra, živnostenského registra alebo ekvivalentným dokumentom a preukazom totožnosti alebo splnomocnená osoba uchádzača, ktorá sa pred otváraním ponúk preukáže predmetným splnomocnením a preukazom totožnosti.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uzatvorenie Rámcovej zmluvy na dodanie náhradných dielov pre autobusy SOR, Iveco, MB, Solaris, a univerzálne diely (Karosa) za účelom zabezpečenia ich bezpečnej prevádzky, a to počas 24 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy.. Predmetom zákazky je uzatvorenie Rámcovej zmluvy na dodanie náhradných dielov pre autobusy SOR za účelom zabezpečenia ich bezpečnej prevádzky, a to počas 24 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy.Predmetom zákazky je uzatvorenie Rámcovej zmluvy na dodanie náhradných dielov pre autobusy SOR sklo + karoséria + programované ND za účelom zabezpečenia ich bezpečnej prevádzky, a to počas 24 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy.Predmetom zákazky je uzatvorenie Rámcovej zmluvy na dodanie náhradných dielov pre autobusy Iveco za účelom zabezpečenia ich bezpečnej prevádzky, a to počas 24 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy.Predmetom zákazky je uzatvorenie Rámcovej zmluvy na dodanie náhradných dielov pre autobusy Iveco sklo + karoséria + programované ND za účelom zabezpečenia ich bezpečnej prevádzky, a to počas 24 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy.Predmetom zákazky je uzatvorenie Rámcovej zmluvy na dodanie náhradných dielov pre autobusy Mercedes Benz (MB) za účelom zabezpečenia ich bezpečnej prevádzky, a to počas 24 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy.Predmetom zákazky je uzatvorenie Rámcovej zmluvy na dodanie náhradných dielov pre autobusy MB sklo + karoséria + programované ND za účelom zabezpečenia ich bezpečnej prevádzky, a to počas 24 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy.Predmetom zákazky je uzatvorenie Rámcovej zmluvy na dodanie náhradných dielov pre autobusy Solaris za účelom zabezpečenia ich bezpečnej prevádzky, a to počas 24 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy.Predmetom zákazky je uzatvorenie Rámcovej zmluvy na dodanie náhradných dielov pre autobusy Solaris sklo + karoséria + programované ND za účelom zabezpečenia ich bezpečnej prevádzky, a to počas 24 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy.Predmetom zákazky je uzatvorenie Rámcovej zmluvy na dodanie náhradných dielov univerzálne diely (Karosa) za účelom zabezpečenia ich bezpečnej prevádzky, a to počas 24 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy.

Doplňujúce informácie

1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje elektronickou formou prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html). 2. V súlade s ust. § 20 ZVO sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO ver. 18.0 https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 ZVO. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľskej organizácie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6484). Obstarávateľská organizácia neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 4. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľskej organizácii, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 5. Obstarávateľská organizácia je oprávnená vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľskej organizácie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým zaregistrovaným záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6. Ďalšie podmienky obstarávateľskej organizácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Obstarávateľská organizácia v zmysle § 56 ods. 12 ZVO môže v aktuálnom prípade pristúpiť k uzavretiu zmluvy s úspešným uchádzačom aj v lehote dlhšej, ako 10 pracovných dní.